به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرم الهی روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از سوی حوزه هنری لرستان جشنواره سراسری عکس «مدافعان سلامت» برگزار می‌شود، اظهار داشت: این جشنواره با مشارکت و همکاری استانداری لرستان، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لرستان و شهرداری خرم آباد برگزار خواهد شد.

وی، هدف از برگزاری جشنواره سراسری عکس «مدافعان سلامت» را انعکاس فعالیت‌های شبانه روزی پزشکان و کادر درمانی در این زمان و ماندگار کردن فعالیت‌های این قشر زحمت کش در تاریخ، همچنین بازتاب مبارزه این همیاران سلامت در رویارویی با بیماری کرونا در کشور و پاسداشت تلاش‌ها و مجاهدت‌های مدافعان سلامت عنوان کرد.

مدیرکل حوزه هنری لرستان، افزود: در این جشنواره حضور برای علاقمندان در دو بخش عکاسی حرفه‌ای و عکاسی موبایل (مختص اعضای کادر درمانی و پزشکی) در نظر گرفته شده و علاقمندان می‌توانند در بخش‌های اعلام شده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

کرم الهی، ثبت فعالیت شبانه روزی کادر پزشکی، پرستاران بیمارستان‌ها، اورژانس و شبکه‌های بهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا را موضوعات ارسال اثار این جشنواره عنوان کرد.

وی، در ادامه با اشاره به اهمیت و نقش ماندگار و بی بدیل مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا در کشور، تصریح کرد: بی شک تلاش، پشتکار، فداکاری و ایستادگی مدافعان حریم سلامت کشور در مقابله با این بیماری و حفظ جان و سلامتی بیماران ستودنی و قابل تقدیر است.

مدیرکل حوزه هنری لرستان، ابراز امیدواری کرد، در برگزاری این جشنواره جلوه‌هایی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های کادر درمانی ثبت و بر ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ به یادگار بماند.

کرم الهی، همچنین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را تا ۳۰ خرداد جاری عنوان کرد و گفت: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره تا ۱۵ تیرماه داوری و برگزیدگان اعلام خواهند شد.

وی، تاکید کرد: همه آثار باید نشانی و اطلاعات دبیرخانه به آدرس لرستان_ خرم‌آباد_خیابان علوی_ میدان امام (ره) _ ساحلی دکتر حسابی_ نبش آرش ۶ حوزه هنری استان لرستان / کدپستی: ۳۹۷۷۷_ ۶۸۱۴۶، شماره واتس‌آپ ۰۹۱۶۶۹۸۵۱۲۳ و ایمیل: artlorestan@gmail.com ارسال شوند.

مدیرکل حوزه هنری لرستان، گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.artlorestan.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.