حجت الاسلام سید علی حسینی روز شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات صنوف و بازاریان در دفتر امام جمعه افزود: تعطیلی داوطلبانه و خودجوش بازار و کسبه بروجرد در مبارزه با ویروس کرونا و افزایش سلامت جامعه قابل تقدیر است.

وی اظهار داشت: اداره صنعت باید پیگیری لازم را برای جبران خسارت ناشی از تعطیلی بازار و متضرر شدن اصناف و بازاریان از طریق فرمانداری و سازمانهای مرتبط را داشته باشد.

وی تاکید کرد: بسیاری از دست فروشان و اصناف شرایط اقتصادی  مطلوب ندارند و باید در این روزهای سخت و تعطیلی بازار مورد حمایت قزار گیرند.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: روند تعطیلی بازار و دست اندرکاران اداره صمت بروجرد و بازرسی‌های شبانه روزی گشت های مشترک بازرسی قابل تقدیر است.

رییس اداره صنعت،معدن و تجارت بروجرد در این نشست ضمن تشکر از ۱۵ هزار واحد صنفی و  بازاریان روند تعطیلی بازار را با توجه به همکاری اصناف و بازاریان خوب توصیف کرد.

حمیدآزادبخت افزود: اداره صمت بمنظور حمایت از اقشار ضعیف اقدام به همکاری با خیرین داوطلب در توزیع اقلام یارانه ای از قبیل برنج،گوشت قرمز،شکر و مرغ با قیمت پایه کشتارگاه نموده است.

آزادبخت گفت: توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی بین اقشار کم درآمد  از جمله کارگران فصلی، پیگیری لازم جهت تولید و توزیع مواد بهداشتی ضدعفونی کننده مکانی ،سطوح و ماسک در کارخانجات واحدهای تولیدی شهر بروجرد و نطارت مستمر بر واحدهای صنفی و پلمپ ۶۰۰ واحد متخلف از جمله اقدامات انجام شده است.

وی اظهار داشت: تاکنون کارخانه اکسیر ۱۸۰ هزار انواع مواد ضدعفونی کننده بطری ۲۵۰ و ۵۰۰ سی سی و کارخانه زاگرس فارند ۱۲۵ هزار انواع ژل و مواد ضدعفونی ۹تولید و روانه بازار نموده است.

وی اضافه کرد: تولید ۵۰ هزار عدد ماسک از سوی نساجی،
تولید ۵۶ هزار ماسک تولیدی مقدسی، تولید ۱۰هزار ماسک جهانشاهی و تولید ۱۰۰هزار ماسک توسط  زاگرس پوش  را از دیگر اقدامات در راستای مبارزه با کرونا است.

آزادبخت یادآور شد: روزانه پنج هزار ماسک تولیدی کارخانه  زاگرس پوش  بروجرد به شهر بروجرد اختصاص و توسط شبکه بهداشت در داروخانه ها توزیع شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.