صارم رضایی چهارشنبه شب به رسانه‌ها اعلام کرد: طرح ملی پایش سلامت جهت مبارزه با کرونا از هفدهم اسفندماه سال گذشته همزمان با چندین استان پر خطر کشور در استان برگزار شده و طی مدت اجرای طرح جمعیت هلال احمر لرستان ۳۶ پست در مبادی ورودی و خروجی شهر های استان دایر کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: از آغاز طرح پایش سلامت در لرستان بیش از ۲هزارو ۳۰۰ نفر روز از اعضای داوطلب با خدمت افتخاری خود برگ زرینی دیگر در تاریخ پرافتخار جمعیت هلال احمر لرستان رقم زدند و با ایثار جان و سلامتی خود، هم پای با کادر درمان و در راستای مقابله با کرونا تلاش کردند.

وی گفت: از مجموع افراد مورد پایش سلامت مجموعا 66نفر مشکوک به کرونا بودند که از این تعداد بعد از بررسی سایر علائم، 35نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

رضایی تصریح کرد: شرح اقدامات جمعیت هلال احمر لرستان در بحث مبارزه با کرونا بسیار وسیع و گسترده بود و در بخش های ضد عفونی و گند زدایی، منازل و معابر، توزیع اقلام بهداشتی، ارائه پروتکل های آموزشی، حساس کردن شهروندان جهت مراقبت بیشتر، تولید ماسک و ملزومات بهداشتی، اعضای داوطلب و جوانان ما حقیقتا نقش بسیار موثری داشتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان اظهار کرد: هموطنان عزیز می توانند جهت مشارکت با هلال احمر و کمک جهت مبارزه با کرونا از طریق کد دستوری #112* در تلفن همراه خود، وجوه نقدی خود را مستقیم به حساب جمعیت هلال احمر واریز نمایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.