به گزارش خبرنگار مهر، صارم رضایی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طرح ملی پایش سلامت برای مبارزه با کرونا از هفدهم اسفندماه سال گذشته همزمان با چندین استان پر خطر کشور در همه شهرستان‌های استان برگزار شد که در پایان آن و تا روز سیزدهم فروردین جاری، ۸۳۵ هزار و ۳۹۵ نفر غربالگری شدند.

وی، گفت: طی مدت طرح ملی پایش سلامت، جمعیت هلال احمر لرستان ۳۶ پست در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان دایر کرد و تمام تلاش خود را به کار بست که بتواند نقش مهمی در پیشگیری از انتقال این ویروس منحوس داشته باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان، بیان کرد: از آغاز طرح پایش سلامت در لرستان بیش از ۲۳۰۰ نفر روز از اعضای داوطلب با خدمت افتخاری خود برگ زرینی دیگر در تاریخ پرافتخار جمعیت هلال احمر لرستان رقم زدند و با ایثار جان و سلامتی خود، هم پای با کادر درمان و در راستای مقابله با کرونا تلاش کردند.

رضایی، گفت: از مجموع افراد مورد پایش سلامت مجموعاً ۶۶ نفر مشکوک به کرونا بودند که از این تعداد بعد از بررسی سایر علائم، ۳۵ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی، تصریح کرد: شرح اقدامات جمعیت هلال احمر لرستان در بحث مبارزه با کرونا بسیار وسیع و گسترده بود و در بخش‌های ضد عفونی و گند زدایی، منازل و معابر، توزیع اقلام بهداشتی، ارائه پروتکل‌های آموزشی، حساس کردن شهروندان برای مراقبت بیشتر، تولید ماسک و ملزومات بهداشتی، اعضای داوطلب و جوانان ما حقیقتاً نقش بسیار مؤثری داشتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان، عنوان کرد: هموطنان عزیز می‌توانند در راستای مشارکت با هلال احمر و کمک برای مبارزه با کرونا از طریق کد دستوری #۱۱۲* در تلفن همراه خود، وجوه نقدی خود را مستقیم به حساب جمعیت هلال احمر واریز نمایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.