محمد ابدالی پور روز دوشنبه با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد محور فعالیت های اجتماعی و برنامه های فرهنگی هستنداظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا فعالان این مراکز به شیوه های مختلف در کنار مردم برای مبارزه با ویروس کرونا تلاش می کنند.

وی ادامه داد: در اعیاد شعبانیه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان برنامه های مختلفی را اجرا خواهند کرد و با حضور در بیمارستان های مرجع نگهداری بیماران مبتلا به کرونا برنامه های فرهنگی اجرا می کنند.

وی بیان کرد: پویش های مردمی( کتابخوانی، جشنواره نماز، تواشیح، سرود، دلنوشته و برنامه های فرهنگی) توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد طراحی و در عرصه فضای مجازی با رویکرد تلاش برای تشویق مردم برای در خانه ماندن منتشر شده است.

وی ادامه داد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با تهیه مواد ضدعفونی کننده به صورت مستمر محیط مسجد، کانون، محلات و مناطق مختلف را ضدعفونی و گند زدایی می کنند.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد لرستان افزود: در بسیاری از کانون های فرهنگی هنری مساجد اعضای کانون، محیط کانون و حسینیه های مساجد را به کارگاه های خیاطی و تولید ماسک تبدیل کرده و در بین مردم بویژه حاشیه شهرها به صورت رایگان توزیع می‌کنند.

ابدالی پور با اشاره به فعالیت ۴۱۸ کانون فرهنگی در لرستان افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان محور سازماندهی تلاش های مردمی و خیران برای مقابله با ویروس کرونا هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.