حشمت بهمنی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: درشهرستان ۱۵۰ هزارنفری دلفان تنها یک بیمارستان وجود دارد که در این روزها کمبود امکانات و تجهیزات مورد نیاز آن بیش از هر زمانی احساس می شود.
وی اظهار داشت: بیمارستان سینا  با کمبود وسایل و تجهیزات از جمله ماسک، عینک، دستکش، گان (لباس حفاظتی) الکل، مواد و ژل ضدعفونی کننده،  تب سنج دیجیتالی، ونتیلاتور(دستگاه تهویه) پالس اکسیمتر(اکسیژن سنج خون)، دی سی شوک(شوک الکتتریکی)، نبولایزر(روش درمان تنفسی)، دستگاه نوار قلب، مانیتور و و وارمر مواجه است و خواستار توجه و حمایت ویژه دانشگاه علوم پزشکی لرستان می باشد.

بهمنی کمک های دانشگاه علوم پزشکی لرستان را ناکافی دانست و افزود: با توجه به اینکه دلفان سومین شهرستان استان از لحاظ آمار مبتلایان به کرونا است امیدواریم سهمیه بیمارستان دلفان افزایش یابد.
به گفته وی تاکنون ۸۰ مورد ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در دلفان به ثبت رسیده است .
فرمانداردلفان باقدردانی از تلاش و ایثارگری پزشکان،پرستاران، عوامل ستادی شبکه بهداشت ودرمان و بیمارستان دلفان گفت :این عزیزان از ابتدای بحران کرونا با تمام توان و عاشقانه به بیماران خدمات درمانی ارائه کرده اند.
بهمنی بیان کرد: امیدواریم مردم با در خانه ماندن وقطع زنجیره انتقال کرونا ، این ویروس منحوس و ناخوانده را برای همیشه  شکست دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.