به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی در سخنانی ضمن تبریک آغاز ماه شعبان اظهار داشت: یاری رسول گرامی اسلام در ماه شعبان با استغفار به درگاه خداوند است و گفته شده است ثواب ۷۰ مرتبه استغفار در ماه شعبان همانند ۷۰ هزار مرتبه در ماه‌های دیگر است.

وی با اشاره به اهمیت صدقه دادن در ماه شعبان افزود: صدقه دادن در ماه شعبان بسیار ثواب دارد بر همین اساس نیکوکاران و خیرین در این ماه که به بیماران کرونایی و فقرا کمک می‌کنند اجر معنوی دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه انسان‌ها همواره از دو نعمت سلامتی و امنیت غافل هستند، عنوان کرد: طی صحبت‌های تلفنی با رئیس بیمارستان شهدای عشایر در جریان تلاش‌های کادر درمانی و مدافعان سلامت قرار گرفتم و از کلیه این عزیزان تقدیر و تشکر دارم.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید بیان کرد: این روزها نشان داد که ما دانشمندانی داریم که می‌توانند در زمان‌های بحران پای کار بیایند، همانگونه که برای تولید ماسک افراد زیادی پای کار آمدند بر همین اساس ما دانش‌های زیادی داریم و می‌توانیم در بسیاری از کارها صادر کننده علم به کشورهای دیگر باشیم که اینگونه اقدامات نمونه‌هایی از فرصت‌های پیش آمده کرونا است.

وی گفت: از استاندار محترم انتظار داریم در کنار اقدامات مقابله با کرونا جلسه‌ای در رابطه با بحث جهش تولید برگزار کند که با برنامه و تدبیر و همچنین پای کار آمدن مسئولان برای تحقق هرچه بیشتر شعار سال تلاش کنند چراکه مردم انتظار دارند با توجه به ظرفیت‌های استان نرخ بیکاری کاهش پیدا کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.