به گزارش خبرگزاری مهر، سید موسی خادمی شامگاه شنبه در حاشیه جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا در سخنانی گفت: همچنان استان ما در وضعیت نامطلوبی است و در برخی شهرها روند ابتلاء به کرونا افزایشی است و همچنان از مردم می‌خواهیم توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند و حضور خود را در اجتماعات کم کنند.

وی با بیان اینکه یکی از تصمیماتی که گرفته‌ایم این است که تمامی بازارهایی که بحث‌های ضروری مردم در آنها مطرح نیست تعطیل می‌شوند، تصریح کرد: این تصمیم شامل بازارهای مواد غذایی و دارویی و وسایل بهداشتی نمی‌شود.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه خوشبختانه کسبه هم همکاری خیلی خوبی داشتند، افزود: باید کمک کنیم به هم در این شرایط و تقاضا می‌کنیم مردم دیگر سعی کنند از خانه‌های خود بیرون نیایند.

خادمی با اشاره به اینکه بحث غربالگری هم شروع شده است، تماس‌هایی که با مردم گرفته می‌شود برای ارزیابی وضعیت آنها است و از افراد می‌خواهیم اطلاعات درست بدهند که اگر مشکلی دارند بتوانیم حل کنیم، گفت: کار غربالگری تا حدود یک میلیون نفر از جمعیت انجام شده و کیس ها و افرادی که مشکل دارند شناسایی شده‌اند.

وی با بیان اینکه مجموعه درمانی هم امکانات و تجهیزات خوبی دارند، تصریح کرد: در خصوص ورودی به استان، ورود مسافران نوروزی را ممنوع کرده‌ایم اما افراد هم استانی ما در سایر استان‌ها هستند که اقدام به حضور در استان می‌کنند، از افراد می‌خواهیم به بستگان خود اعلام کنند و هشدار دهند نیایند، البته ما هم جلوی افراد را می‌گیریم.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: این روزها روزهای مهمانی رفتن و عید دیدنی نیست، افراد در خانه‌های خود بمانند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.