به گزارش خبرنگار ایرنا، شریف خسروی روز سه شنبه در جلسه ستاد شهرستانی پیشگیری و مبارزه با کرونا در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به آمار بالای ابتلای افراد به ویروس کرونا در شهرستان سلسله، اظهارداشت: باید شبکه بهداشت و درمان با همکاری اداره  صنعت و معدن کلیه پاساژها، فروشگاه های زنجیره ای و مشاغل پرتردد را تا اطلاع ثانوی تعطیل کنند.
وی با تاکید بر اینکه کلیه خبازی های سطح شهرستان موظف به بکارگیری یک نفر با رعایت نکات بهداشتی لازم برای اخذ وجه و تحویل نان هستند، عنوان کرد: کلیه مشاغل پرتردد سطح شهر به غیر  از قصابی ها و فروشندگان مرغ و ماهی و سوپرمارکت ها نیز باید تعطیل شوند تا هرچه سریعتر شاهد قطع زنجیره انتقال در شهرستان باشیم.
فرماندار سلسله با تاکید بر اینکه شبکه بهداشت موظف است نسبت به شناسایی بیماران و افراد مشکوک اقدام و از تردد آنها در سطح شهر خودداری نماید، ادامه داد: کلیه این مصوبات باید به مدت یک هفته در شهرستان اجرا شوند و چنانچه شیوع ویروس ادامه داشته باشد تا اطلاع ثانوی ادامه خواهند یافت.
فرماندار سلسله با اشاره به اینکه جلسات ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا به صورت روزانه باید برگزار شوند از اعضا خواست تا گزارش روزانه فعالیت های انجام شده خود را در این جلسات اعلام نمایند.

به گزارش ایرنا شهرستان سلسله یکی از کانون های اصلی شیوع ویروس کرونا در لرستان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.