دکتر محمد میرزاپور روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود:به حمدالله آمار نتایج مثبت کرونا در اهر افزایش نیافته و تاکنون نتیجه آزمایش یک نفر فقط مثبت بوده است.

وی اضافه کرد: از ‌۱۳ نفر افراد مشکوک به کرونا که در بیمارستان اهر بستری بودند، نتیجه آزمایش ۶ نفر منفی اعلام شد اما ۳ نفر با علائم کرونایی و مشکوک، روز ۱۴ اسفند ۹۸ در بیمارستان بستری شدند که در مجموع فعلاً ۱۰ نفر بستری مشکوک به کرونا داریم.

میرزاپور افزود: کاهش آمار مشکوک و یا نتیجه منفی آزمایشات، دلیلی بر پاکسازی محیط از ویروس نیست و همچنان مردم عزیز باید احتیاط کنند و بیش از پیش با رعایت بهداشت و عدم‌ تجمع در معابر و اماکن عمومی این وضعیت پیشگیرانه را حفظ کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر خاطرنشان کرد: خطر همچنان به قوت خود باقی است و مردم اگر همکاری نکنند میزبان ویروس خطرناک‌تر خواهند شد. بنابر این در خانه ماندن و رعایت بهداشت فردی بهترین راهکار برای مقابله با کرونا در وضعیت فعلی است.

وی گفت: از همه مردم شهرستان اهر خواهشمندم متخلفین و موارد تخلف را به ما گزارش کنند. در صنوفی که بنا به تصمیم قرارگاه زیستی و با دستور قضایی نسبت به اعلام تعطیلی آن‌ها اقدام شده از جمله کافه‌ها، مراکز بازی‌های رایانه ای و آرایشگاه‌ها، به دلیل امکان انتشار مستقیم ویروس حساس هستیم؛  اگر تخلفی مبنی بر دایر بودن مخفیانه بعد از اعلام تعطیلی وجود دارد، به شماره تماس ثابت ۰۴۱۴۴۲۲۹۱۳۱( بهداشت محیط)  اطلاع دهند تا تخلف مورد نظر مورد پیگرد قرار گیرد.

میرزاپور گفت: ضمنا پل ارتباطی ما رسانه ها هستند و هرگونه نظر،  پیشنهاد، انتقاد و گزارش از طریق اهالی رسانه به نحو آسان و راحت می تواند به دست ما برسد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.