محمد مهرافزون روز دوشتبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به تعطیلی مدارس تا پایان سال جاری اظهارداشت: از بدو تعطیلی مدارس معلمان و دبیران بروجرد برای آموزش غیر حضوری دانش آموزان تلاش نمودند.
وی افزود: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس برای اینکه آموزش تعطیل نشود با استفاده از معلمان و دبیران مجرب اقدام به تولید محتوا نموده ایم و درس نامه ها و انتشار آن بر روی فضای مجازی و کانال های مدارس انجام شد و آموزش در منزل برای دانش آموزان فراهم گردید.
مهرافزون بیان کرد: گروه های آموزشی و سرگروه ها در امر تولید محتوا و درسنامه ها اقدامات خوبی انجام داده اند و خانواده های ما در آموزش مجازی نقش بسزایی دارند و از آن ها تقاضا می شود  هنگام تدریس مجازی و انجام دادن تکالیف در کنار فرزندان خود باشند.
مدیر آموزش و مرورش بروجرد اضافه کرد: تمرکز بیشتر  دروس آموزشی بر روی دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم است که امسال امتحان نهایی دارند و تلاش شده تا از طریق آموزش مجازی و پاسخگویی به سوالات دانش آموزان از افت تحصیلی آنها جلوگیری شود.

وی ادامه داد: آموزش دروس اگر چه سراسری هم انجام می شود اما با آموزش دروس توسط معلمان دانش آموزان سطح یادگیری افزایش می یابد. 
مدیرآموزش و پرورش بروجرد یادآور شد: با تولید محتوا و درسنامه های آموزش مجازی می توان از عقب ماندگی درسی دانش آموزان جلوگیری کرد و این برنامه ها برای حاشیه شهر و روستا نیز تدوین شده اند و برای مدارس توزیع می شوند.
مهر افزون گفت: در بروجرد سامانه پیامکی و گروه های مجازی آموزشی راه اندازی شده و همه ی مدیران و راهبران آموزشی و تربیتی برای امر تعلیم و تربیت فعال هستند و همچنین نرم افزار ها توسط سرگروه های آموزشی ابتدایی ، متوسطه اول و دوم تهیه شده و در فضای مجازی موجود است.

مدیرآموزش و پرورش بروجرد افزود: برای افزایش سطح معلومات و آگاهی همکاران فرهنگی یک دوره آموزش ضمن خدمت الکترونیکی با عنوان پیشگیری از بیماری های تنفسی در نظر گرفته شده است.

مهر افزون اظهارداشت: با وجود تعطیلی مدارس و با تلاش و همراهی معلمان و دبیران زحمتکش با استفاده از شبکه های اجتماعی و کانال های مدارس فعالیت های آموزشی طراحی شده تا به وضعیت تحصیلی دانش آموزان صدمه ای وارد نشود

حدود ۵۵ هزار دانش آموز در بیش از ۴۵۰ واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.