محمدرضا صفی خانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خرید اینترنتی در شرایط کنونی یک پیشنهاد بسیار منطقی و سالم است که مقدمات آن در استان فراهم شده و در حال حاضر برخی از فروشگاههای زنجیره ای کوروش این اقدام را در دستور کار خود قرار داده اند و خرید غیرحضوری شهروندان را توسط تاکسی های پستی معتبر به آنان تحویل می دهند.

وی اظهار داشت: به اتاق اصناف نیز پیشنهاد شده نسبت به اطلاع رسانی صنوف مختلف برای اایجاد کانالهای تلگرامی و عضو گیری اقدام و نظارت کند تا خریدهای شهروندان به ویژه در خصوص اقلام غذایی تا حد ممکن غیرحضوری انجام شود.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی بهترین روش برای تهیه لباس سال نو پرهیز از پرو و تهیه از طریق کانال های معتبر فضای مجازی است ادامه داد: به مابقی اصناف از جمله پوشاک و مواد غذایی نیز پیشنهاد می شود با راه اندازی کانال های تلگرامی، نسبت به فروش آنلاین و اینترنتی اقدام کنند تا علاوه بر کاهش حضور مردم در جامعه و کم شدن شیوع ویروس کرونا، بازاریان متحمل زیان کمتری شوند.

وی تاکید کرد: در شرایط فعلی جز فروش اینترنتی راه بهتری وجود ندارد بنابراین باید در این راستا تبلیغ و اطلاع رسانی شود چراکه اصناف استان خریدهای عید را از قبل انجام داده اند و تعهدات مالی دارند که باید تا حد ممکن از ضرر و زیان آنها جلوگیری کرد.

 آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان تاکنون به ۷۵ نفر رسیده که از این تعداد چهار نفر جان باخته اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.