به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از کمیته امداد اردبیل، حسین دشتی با اشاره به اینکه حفظ سلامتی خیران و نیکوکاران اردبیلی برای امدادگران کمیته امداد بسیار حائز اهمیت است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با توجه به رعایت توصیه‌های بهداشتی و پیشگیری هرچه بیشتر از شیوع بیماری کرونا، «جشن نیکوکاری» در سال‌جاری به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای مشارکت حداکثری مردم استان اردبیل در «جشن نیکوکاری» به کار گرفته شده است، افزود: بسترهایی فراهم شده تا از طریق فضای مجازی، گوشی‌های همراه، سایت‌ها و عابر بانک، نیکوکاران بتوانند در آستانه عید نوروز کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

دشتی با اشاره به اینکه همچنان نیازمند یاری بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی و نیکوکاران برای رسیدگی به امور محرومان استان اردبیل هستیم، گفت: «جشن نیکوکاری» در سال‌جاری با شعار «عید را خانه‌هایشان ببریم» برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: محرومان و مستضعفان جامعه همچنان چشم انتظار کمک‌های مردم نیکوکار استان اردبیل هستند تا در آستانه سال نو، همه در کنار یکدیگر روزهای شاد و پرنشاطی داشته باشیم.

دشتی با بیان اینکه به طور قطع همچون سنوات گذشته شاهد افزایش کمک‌های مردمی در «جشن نیکوکاری» خواهیم بود، افزود: دستان پرمهر نیکوکاران استان اردبیل می‌تواند گره‌های زندگی خانوار بی‌بضاعت را بگشاید تا با یاری همدیگر و مشارکت حداکثری در «جشن نیکوکاری»، عید را به خانه نیازمندان ببریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.