احمدحسین فتایی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا ضمن تشریح مهمترین مصوبات آخرین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان لرستان اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد اداره کل صمت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی نسبت به برنامه‌ریزی لازم جهت توزیع مناسب اقلام ضروری از قبیل ماسک، ژل، دستکش، الکل وموادضد عفونی کننده در سطح داروخانه‌های استان اقدام کنند.
به گفته وی همچنین قرار شد به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تداوم خدمت رسانی ادارات، کلیه دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به تهیه دستگاه تب سنج لیزری در ورودی اصلی، جهت کنترل دمای بدن کارمندان و مراجعه کنندگان اقدام نمایند.
فتایی افزود: در این جلسه مصوب شد که به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، اداره کل دادگستری به منظور جلوگیری از تجمع در دادگاه‌ها ترتیبی اتخاذ نمایند که متقاضیان با برنامه زمانبندی مشخص به مراجع قضایی مراجعه کنند و اداره کل امور زندانها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی نسبت به ضد عفونی زندانها اقدام نماید.
به گفته فتایی دانشگاه علوم پزشکی با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص ادامه فعالیت کارگاه‌های ساختمانی تصمیم گیری کنند.
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در لرستان همچنین گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و صدا و سیمای مرکز لرستان نسبت به تولید محتوا و اطلاع‌رسانی جهت جلوگیری از برگزاری برنامه‌های چهارشنبه آخر سال و مراسم زیارت اهل قبور در پایان سال باید اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.