به گزارش ایرنا گودرز امیری شامگاه دوشنبه در نشست کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل و کاهش سوانح رانندگی استان در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری لرستان، همچنین بر لزوم جدیت و تلاش همه جانبه دستگاه های اجرایی استان در اجرای طرح اربعین امسال تاکید کرد و خواستار رفع نقاط کور مخابراتی توسط شرکت ارتباطات سیار و زیرساخت مخابرات شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان نیز در این نشست گفت: ۴۴ تیم مشترک راهداری و پلیس در محورهای استان گشت‌زنی خواهند کرد.

عباس شرفی افزود: طرح اربعین حسینی از ۱۷ مهر امسال آغاز و تا سوم آبان ادامه دارد که استان لرستان به عنوان معین مرز مهران در کنار استان های یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و مرکزی وظیفه جابجایی زائران از مرز مهران به اندیمشک و مراکز این استانها را به عهده دارد.

وی با تاکید بر ضرورت به روزرسانی و استانداردسازی ترمینال برون استانی خرم آباد تا آغاز طرح اربعین حسینی بیان کرد: از مجموع ۵۲۹ اتوبوس متمرکز در محور اندیمشک به مرز مهران، ۱۳۹ دستگاه متعلق به ناوگان لرستان است و همچنین تعداد ۴۵دستگاه از ناوگان استان نیز در شهرستان اندیمشک مستقر خواهد شد.

سرهنگ مصطفی دالوند رئیس پلیس راه لرستان در ادامه این نشست به کاهش ۲۰درصدی تلفات ناشی از تصادفات در شهریور ماه امسال نسبت به پنج ماهه نخست اشاره کرد و گفت: وضعیت انسداد محورهای منتهی به مرز مهران باید به اطلاع عموم رسیده و همچنین علائم و ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان باید بروزرسانی شود.

میثم قدمی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان نیز گفت: با توجه به افزایش حجم ترافیک در ایام اربعین حسینی امسال، به ویژه در روزهای پیک سفر جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران اباعبدالله الحسین(ع) از هفدهم مهرماه تا سوم آبان ماه نیازمند کمک و هماهنگی بیشتر سایر دستگاه ها هستیم.

۳۲۱۰/۶۰۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.