به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا صفی خانی روز چهارشنبه در نخستین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در لرستان گفت: خوشبختانه استان لرستان ظرفیت مناسبی در جهت تأمین مواد بهداشتی مورد نیاز مردم استان دارد و تاکنون نیز واحدهای تولیدی لرستان با تمام ظرفیت در جهت تحقق این مهم گام برداشته‌اند.

وی افزود: جلسات تأمین محصولات مورد نیاز مردم استان از چند هفته پیش آغاز شده و تاکنون نیز اقدامات متعددی انجام شده اما با توجه به ابلاغ جدید اکنون به صورت سیستماتیک اقدامات لازم در جهت تدارکات و پشتیبانی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان یادآور شد: تیمی از این سازمان در جهت تأمین مواد ضدعفونی کننده و محصولات بهداشتی مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی به صورت مستمر فعالیت می‌کنند تا تمام امکانات و محصولات واحدهای صنعتی استان در اختیار مردم قرار گیرد.

صفی خانی گفت: این تیم با تمام امکانات و نیروی انسانی در حوزه نظارت نیز وارد عمل شده تا بتوان از هرگونه انحراف و مشکل در زمینه توزیع محصولات بهداشتی جلوگیری و اقدامات مورد نیاز را انجام داد.

وی با بیان اینکه اکنون با برنامه‌ریزی صورت گرفته واحدهای تولیدی استان با تمام ظرفیت در حال تأمین مواد بهداشتی مورد نیاز مردم هستند، تصریح کرد: در حوزه نظارت نیز اکیپ‌هایی متشکل از نماینده دادستان، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، غذا و دارو و سایر دستگاه‌ها به صورت مستمر در حال بازرسی و نظارت هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان افزود: تیم دیگری از سازمان صنعت، معدن و تجارت با برآورد دقیق تجهیزات، امکانات و محصولات مورد نیاز شهرداری‌های استان در جهت ضدعفونی کردن محیط شهرها را مهیا کرده تا بتوان بر اساس استاندارد لازم محصولات مورد نیاز شهرداری‌ها را تأمین و در اختیار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قرارداد.

صفی خانی با تاکید بر اینکه در حوزه روستایی نیز مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز را از طریق واحدهای تولیدی تأمین خواهیم کرد، اظهار داشت: در کوتاه‌ترین زمان ممکن واحدهای نیمه تمام و غیر فعالی که دارای پیشرفت فیزیکی بالایی بوده و در زمینه تولید محصولات بهداشتی فعالیت می‌کنند شناسایی شده و شرایط برای ورود آنها به عرصه تولید مهیا شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.