رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز 97 (13بهمن ماه) لغایت 27 بهمن ماه سال جاری در مجموع 6 هزار و 512 مورد بازرسی در استان انجام گرفته است.

به گزارش ایلنا، محمد دره وزمی با اعلام این مطلب گفت: از 13بهمن لغایت 27 بهمن ماه سال جاری در مجموع 6 هزار و 512 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار صورت گرفته است.

وی با بیان کشف 292 مورد تخلف در این بازرسی‌ها خاطر نشان کرد: در این رابطه 239 فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

دره وزمی افزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده ها در مجموع 718 میلیون و 790 هزارو 489 ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 296 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 91 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دره وزمی با بیان اینکه ما اعتقاد داریم که اصناف و بازاریان کردستان از پاک ترین اقشار جامعه هستند یادآور شد: تعدادی افراد فرصت طلب وجود دارند که برای کسب سود بیشتر خواهان برهم زدن نظم و آرامش بازار هستند که بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با استفاده از توان بازرسان اصناف و افتخاری با قدرت هر بیشتر، سد راه درآمدهای نامشروع این افراد انگشت شمار خواهند شد.

وی در پایان یادآور شد: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.