به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی ملکی صادقی روز جمعه در سخنانی اظهار داشت: در سیلاب اخیر راه تعدادی از روستاها در محورهای های بزنوید، مرگسر و زز و ماهرو شهرستان الیگودرز بر اثر آبگرفتگی، ریزش و رانش مسدود شده بود که با تلاش شبانه روزی راهداران این شهرستان تاکنون راه روستاهای بزنوید تا امامزاده محمدبن حسن (ع) بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به ریزش و رانش مکرر برخی محورها چند بار بسته و بازگشایی می‌شوند، افزود: در مرگسر نیز راه تعداد زیادی از روستاها باز است فقط پنج روستا در موس گله یار باقی مانده که راهداران در حال بازگشایی هستند.

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: همچنین راهداران در تلاش برای بازگشایی راه هشت روستای زز و ماهرو هستند که به علت آب بردگی مسدود شده بود.

ملکی صادقی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص شهرستان الیگودرز و وجود گردنه گله بادوش که در بارش‌های اخیر نیز با سقوط بهمن در این محور مواجه بودیم شرایط کاری در این شهرستان بسیار سخت است اما با همت راهداران پرتلاش این شهرستان در سریع‌ترین زمان ممکن بازگشایی گردنه و محورها صورت گرفت و مابقی نیز در حال انجام است که جا دارد از این عزیزان قدردانی کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.