صابر تقویمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هم اکنون ثبات آب و هوایی در شهرستان برقرار و کولاک فروکش کرده است و راهداران در تلاش برای بازگشایی مسیرها هستند.
وی به وسعت جغرافیایی، کوهستانی و برف گیر بودن شهرستان اشاره کرد و گفت: ۵ اکیپ راهداری با ۱۳ دستگاه در مسیرهای اصلی و فرعی شهرستان درصدد بازگشایی مسیرهای مسدود شده جاده ای هستند.
تقویمی با تقدیر از نیروهای ارتش(گروه ۱۱ توپخانه مراغه) افزود: نیروهای ارتش برای توزیع مایحتاج ضروری مردم و اهالی روستاهای در محاصره برف این شهرستان امدادرسانی کردند که مجموعه شهرستان از اقدامات خیرخواهانه آن ها کمال تقدیر و تشکر را دارد.
برق ۱۱۶ روستای چاراویماق برقرار شد
تقویمی گفت: بر اثر کولاک برق ۱۱۶ روستای چاراویماق قطع شده بود که با تلاش طاقت فرسای اکیپ عملیاتی شبکه برق شهرستان نزدیک به ۱۰۰ روستا بازسازی و به حالت برقرار در آمد.
وی افزود: هم اکنون حدود ۱۵ روستا در این شهرستان بی برق هستند که امیدواریم تا عصر امروز برق این روستاها نیز وصل شود.
وی اضافه کرد: امکانات شهرستانی، منطقه ای و استانی برای بازگشایی راه های این شهرستان بسیج شده که امیدواریم در ساعات آینده این امر تحقق یابد.
شهرستان چاراویماق دارای ۹۴ روستای زیر ۲۰ خانوار و ۱۱۸ روستای بالای ۲۰ خانوار است و حدود ۸۳ درصد از جمیعت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.
این شهرستان با ۳۱ هزار نفر جمعیت در ۱۵۰ کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.