سعید فلاح روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با تلاش شبانه روزی راهداران به رغم امکانات و ماشین آلات اندک، بیشتر جادههای روستایی بازگشایی شده اند و تلاش برای مسیر دسترسی روستاهای باقی مانده ادامه دارد.
وی افزود: با تلاش حهادی راهداران در کمتر از ۶ ساعت پل موقت در رودخانه تنگ پری مسیر نورآباد احداث شد که با ساخت این پل موقت ارتباط ۳۰روستای منطقه برقرار شد.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دلفان بیان کرد: با ترمیم پل روستای یارولی آباد ارتباط چهار روستای مسیر نیز فراهم گردید.

 فلاح اضافه کرد: کار پاکسازی گل ولای و ریزش برداری جاده دانه میسی، قلاته، چم حصار در بخش کاکاوند نیز به پایان رسیده است.
وی ادامه داد: یکی از بخش های که در جریان سیل اخیر خسارات فراوانی دید راهها و پل های ارتباطی بود که خسارات سنگینی به تأسیسات زیربنایی و ابنیه ها وارد شد.
رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای دلفان تاکید کرد: براساس برآوردهای اولیه ۱۵۰ میلیارد ریال به بخش راه های ارتباطی این شهرستان خسارت وارد شده است.

بارش های سیل آسا از دوشنبه پنجم اسفند ماه تا ظهر چهارشنبه در استان جریان داشت و بر اثر آن خسارتی به بخش های زیر ساختی استان وارد شد.

میانگین این بارندگی های در لرستان به ۱۰۴ میلیمتر رسید که در این مدت نورآباد با میانگین بارندگی ۱۴۴.۹ میلیمتر بیشترین بارش را داشته است.

این بارندگی ها در خرم آباد ۸۹ میلیمتر، بروجرد۱۱۷.۳، الیگودرز ۸۳.۱، کوهدشت ۹۴.۹، دورود۱۲۸.۸، الشتر۱۲۲،  ازنا ۸۹.۸، رومشکان ۹۹.۳ و سراب دوره ۱۰۵.۱ میلیمتربه ثبت رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.