حشمت نورعلی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ۷۰ روستای سلسله در بخش فیروزآباد واقع شده اند، اظهار داشت: متاسفانه راه ارتباطی روستای ورنمد قلایی و تک تکه بیش از چهار هفته است که به علت بارش برف پیشین، رانش گل و عدم زیرسازی(شن ریزی) مسدود است.

وی با اشاره به اینکه اهالی این روستاها برای تامین مایحتاج خود مجبور به طی ۶ کیلومتر مسافت هستند، افزود: همچنین راه ارتباطی روستاهای شاهیله، شینه علیا و سفلی، چم قبرستان، سیل هابیل، رومشته، مومن آباد، آب باریک علیا و سفلی، رستم آباد، چشمه علی اکبر، ژیریان، میروله، چاله چاله، اسدآباد علیا و سفلی، جعفرآباد، میرآخور و سیف آباد نیز ۴۸ ساعت است که به علت عدم برف روبی و نمک پاشی مسدود هستند و تردد در آنها به سختی صورت می گیرد.

بخشدار فیروزآباد، با اشاره به اینکه راه ارتباطی روستای تملیه بر اثر نمک پاشی نشدن دچار یخ زدگی شده و تردد در آن به سختی صورت می گیرد، بیان کرد: استمرار این وضعیت با توجه به برودت هوای شدید، می تواند باعث خسارات مالی و جانی به شهروندان شود.

وی اضافه کرد: روستاهای چم شته علیا و سفلی، قنبرعلی، بردبل، چال سوز، شاهیله، شینه علیا و سفلی و چم قبرستان بر اثر بارش برف و رانش گل مسدود هستند.

نورعلی با انتقاد از عدم مدیریت صحیح در ارسال تجهیزات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان به مناطق مورد نظر ادامه داد: متاسفانه راهداری شهرستان تمام تجهیزات خود را در یک نقطه مستقر کرده و همین عاملی برای بازگشایی نشدن راه ارتباطی این روستاها شده است.

وی گفت: متاسفانه با وجود گذشت یکسال از حادثه سیل هنوز  هیچ اقدامی برای بهسازی و بازسازی پل روستای چم گرگعلی صورت نگرفته است و این کم کاری ها به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست. 

شهرستان سلسله با ۲۶۶ روستا و دو بخش مرکزی و فیروزآباد در شمال استان لرستان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.