به گزارش ایرنا علی سیف شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تا این لحظه هیچ مورد تایید شده ای از ابتلا به کرونا در استان مشاهده نشده استاظهار داشت: برای تایید ابتلا به این ویروس آزمایش های دقیقی انجام می شود و نمونه ها به آزمایشگاه مرجع فرستاده می شوند که خوشبختانه تا به این لحظه همه نتایج آزمایشات منفی گزارش شده است.
سیف در ادامه به تشکیل جلسه فوق العاده پدافند زیستی در استان اشاره کرد و افزود: این جلسه به منظور اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از شیوع احتمالی این ویروس برگزار شد که در جریان آن به همه دستگاه ها تذکرات لازم داده شد همچنین آخرین هماهنگی ها نیز در خصوص نهادهایی که از امکانات امداد رسانی و درمانی بهره مند هستند انجام شد.
وی به حساسیت ویژه نسبت به دستگاه های پرجمعیت تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش و همچنین ارتش به دلیل جمعیت بالا بیشتر مورد توجه هستند لذا به مردم اطمینان میدهیم که تمام توان خود را برای در جهت آسایش و رفاه آنها بکار خواهیم گرفت.
سیف به نقش مثبت رسانه ها در بالا بردن سطح آرامش جامعه اشاره کرد و گفت: متاسفانه مشاهده می شود که معدودی از رسانه ها و کانال های خبری با انتشار اخبار نادرست اقدام به ایجاد تنش های روانی در جامعه می کنند که بدون شک با آنها برخورد های لازم صورت خواهد گرفت.
وی ادامه داد: نباید نسبت به این مسئله بزرگنمایی شود، مردم باید بدانند که حتی در صورت ابتلا افراد عادی بیشتر موارد با استراحت و بدون نیاز به بستری شدن دوره بیماری طی خواهد شد.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان در پایان به مردم استان اطمینان داد که هر گونه خبر مربوط به این ویروس بصورت کاملا شفاف و در سریع ترین زمان ممکن به اطلاع عموم خواهد رسید.

به گفته وی واحد تولید ماسک در استان فعال است و بزودی با تولید انبوه تر مشکل کمبود ماسک نیز در استان برطرف می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.