به گزارش خبرنگار مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در شهرستان‌هایی مثل پلدختر و رومشکان میان طرفداران کاندیداهای انتخابات تنش داشته ایم، اظهار داشت: افراد دخیل در این درگیری‌ها را هم دستگیر کردیم و هم زندان داده ایم.

وی با بیان اینکه در پلدختر کسانی که سنگ اندازی و تیر اندازی کردند را دستگیر کرده ایم، تصریح کرد: تعدادی از افراد دخیل در درگیری پلدختر هم به خارج از استان متواری شده اند که در حال پیگیری برای دستگیری آنها هستیم.

فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه فقط در یک شب تعداد قابل توجهی از افراد دخیل در درگیری پلدختر را دستگیر کردیم، افزود: دیروز نیز در جریان درگیری طرفداران کاندیداها در رومشکان ۱۷ نفر را دستگیر کرده ایم و در زندان هستند.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه برای تأمین امنیت انتخابات در شهرستان‌های مذکور از تهران یگان ویژه آورده ایم و مستقر کرده ایم در پلدختر و رومشکان و کوهدشت، گفت: یگان ویژه لرستان به علاوه ۳۵۰ نفر نیروی کمکی دیگر نیز برای تأمین امنیت انتخابات فعال هستند.

وی با بیان اینکه اگر کسی نافرمانی مدنی کند و بخواهد امنیت انتخابات را برهم بزند برخورد می‌کنیم، تصریح کرد: با کاندیداها نیز صحبت کرده ایم و خواسته ایم دو قطبی ایجاد نشود و طرفداران آنها اختلافات را دامن نزنند.

فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه جلسه شورای تأمین را برگزار کرده ایم و مصوبات خوبی هم داشته است، افزود: اجازه بروز درگیری را نخواهیم داد.

سردار مهدیان‌نسب، خاطر نشان کرد: چندین نفر که در فضای مجازی مرتکب تخلف شده اند را دستگیر کرده ایم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.