رییس دادگستری کلاله گفت: قضات این شهرستان امسال ۲۶  نفر را به جای زندان به کاشت نهال محکوم کردند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری گلستان، سید احمد حسینی در حاشیه کاشت نهال توسط محکومان در کلاله اظهارداشت: در راستای دستور رییس قوه قضائیه مبنی بر "حبس‌زدایی" ، امسال ۲۶ نفر به جای زندان به کاشت نهال محکوم شدند.

وی افزود: این افراد به جای زندان به کاشت ۱۶ هزار اصله نهال جنگلی و بوته مرتعی در ۳۹ هکتار از عرصه‌های منابع ملی و طبیعی شهرستان کلاله محکوم شدند.

رییس دادگستری کلاله گفت: روز گذشته تعدادی از "محکومان جایگزین حبس" ۶۲۵ اصله نهال از انواع چنار، سنجد تلخ و سرو را در عرصه حدود یک هکتاری بوستان شهدای هفتم تیر روستای دهنه این شهرستان غرس کردند.

حسینی افزود: رای این محکومان با حضور قاضی صادر کننده احکام و مسوولان منابع طبیعی اجرا شد.

آرای جایگزین حبس برای جرایم سبک و کسانی که سابقه کیفری ندارند صادر می‌شود و گلستان از استان‌های پیشرو صدور آرای جایگزین زندان است؛ امسال ‌قضات گلستانی بیش از چهار هزار رای جایگزین زندان صادر کردند.

**

بلوار رامیان به زینب آباد به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری رامیان، حمیدرضا چوبداری فرماندار این شهرستان در این مراسم با اشاره به شهادت مظلومانه سردار سلیمانی، اظهار داشت: شهادت این سردار رشید اسلام موجب استحکام پایه‌های نظام جمهوری اسلامی شد.

وی افزود: بر همه واجب است که زحمات سردار شهید سلیمانی را قدر بدانند و به پاس مجاهدت‌ها، جانفشانی‌ها و به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره وی، بلوار رامیان به زینب آباد به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شد.

**

همایش رای‌اولی‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آزادشهر برگزار شد

فرماندار آزادشهر در این همایش گفت: تضمین توسعه آینده مملکت و مردم ایران اسلامی، به حضور پرشکوه و با شعور همه آحاد جامعه از جمله رای‌اولی‌ها در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بستگی دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آزادشهر، سیدرسول حسینی افزود: حضور رای‌اولی‌ها در دوم اسفند سالجاری پای صندوق‌های اخذ رای جلوه‌ای زیبا از اقتدار خواهد بود.

قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر نیز گفت: ۳۵۰ دانش آموز رای‌اولی مدارس این شهرستان در انتخابات دوم اسفندماه امسال نخستین انتخاب خود را در صحنه سیاسی تجربه می‌کند.  

**

بازدید فرماندار مینودشت از ستادهای انتخاباتی نامزدها

سید رضا طباطبایی فرماندار مینودشت به اتفاق مدیران کل بازرسی و حراست استانداری گلستان و جمعی از مسوولان اجرایی و بازرسی انتخابات از ستادهای انتخاباتی نامزدهای یازدهیمن دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه این شهرستان بازدید کردند.

رییس حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در این بازدیدها ضمن تشکر از فعالیت قانونمند اعضای ستادهای انتخاباتی گفت: حرکت در چارچوب ضوابط و مقررات به طور قطع موجب اعتماد بیشتر مردم می‌شود.

**

کشف بیش از ۱۰ هزار عدد قرص غیرمجاز در گنبدکاووس

فرمانده انتظامی گنبدکاووس به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران انتظامی شهرستان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری قرص‌های غیرمجاز شدند.

سرهنگ محمود علی‌فر افزود: در بازرسی از این واحد صنفی بیش از ۱۰ هزار عدد انواع قرص‌های غیرمجاز حاوی موادمخدر کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

**

راه اندازی بازارچه کسب و کار دانش آموزی در گنبدکاووس

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس، بازارچه کسب و کار دانش آموزی با هدف آشنایی این گروه سنی با فضای کسب و کار، بازاریابی، فروش و تبلیغ محصولات در ۶۰ آموزشگاه متوسطه دوم این شهرستان راه اندازی شد.

دانش‌آموزان حاضر در این بازارچه، به مدت یک روز در زمینه فروش صنایع دستی، گل و درختچه، انواع ترشیجات و غذای محلی با هم رقابت کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.