به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز سه شنبه در شورای اداری لرستان با اشاره به اینکه عقل و دانش و فهمی که در وجود انسان است، او را به عنوان خلیفه خدا و جانشین خدا روی زمین قرار داده است، اظهار داشت: این استعداد در درون انسان وجود دارد که می‌تواند به جایی برسد که از نظر مرتبه از فرشتگان الهی نیز بالاتر برود.

وی با بیان اینکه انسان می‌تواند بار امانت الهی را به دوش بکشد و این امانت هم همان تکلیف الهی و تدین است، تصریح کرد: تا صفات بد در وجود انسان هست، راه رشد برای انسان فراهم نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر لزوم انجام وظیفه و مسئولیتی که در هر جایگاهی برعهده داریم، افزود: با انجام وظیفه خود مجرای فیض الهی باید بشویم، به گونه‌ای عمل کنیم که خدا از ما راضی باشد.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه انتخابات روز موفقیت ملت است و خون تازه ای به ملت تزریق می‌شود، گفت: بایستی انتخابات را به گونه‌ای تدبیر کنیم که پایانش پیروزی و موفقیت ملت باشد.

وی با بیان اینکه راه پیروزی مشارکت حداکثری در انتخابات است، تصریح کرد: انتخابات یک حق است و تکلیف است چون مجلس یکی از سه رکن اداره کشور است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه رأی دادن تکلیف است و قهر با انتخابات معنی ندارد، افزود: قهر یعنی مجلس و یکی از ارکان اداره کشور را تعطیل کنیم و در این صورت دو رکن دیگر نیز نمی‌توانند کار کنند.

حجت الاسلام شاهرخی یادآور شد: بایستی تلاش شود یک انتخابات خوب برگزار شود و یک انتخاب خوب صورت بگیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.