به گزارش ایرنا، مدیر عامل آبفای استان ایلام روز سه شنبه در آیین بهره برداری از این پروژه گفت: طرح آب شیرین کن صالح آباد در زمینی به مساحت 400 متر مربع احداث شده است و ظرفیت آن یک هزار و 728 متر مکعب است.
داراب بیرانوندی افزود: با بهره برداری از طرح آب شیرین کن شهر صالح آباد ظرفیت آب آشامیدنی این شهر بیش از چهار برابر شده است.
وی تاکید کرد: با بهره برداری از آب شیرین کن صالح آباد جمعیتی بالغ بر پنج هزار و 800 نفر به طور شبانه روز و مستمر از آب شیرین بهره مند شده اند.
ایلام است.

* ایستگاه پمپاژ سد گدار خوش افتتاح شد

ایستگاه پمپاژ گدار خوش صالح آباد واقع در شهرستان مهران در استان ایلام صبح امروز با حضور ستار محمودی سرپرست وزارت نیرو افتتاح شد.
با بهره برداری از این طرح 2 هزار و ۸۰۰ هکتار از زمین های دیم منطقه به آبی تبدیل می شوند.
برای اجرای این طرح بیش از 120 میلیارد ریال هزینه شده است.
افتتاح پروژه آب شیرین‌ کن و پست 63 کیلووات صالح ‌آباد، افتتاح یک ایستگاه پمپاژ ، بهره برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب سرابله و همزمان شروع عملیات اجرایی مجتمع آب ‌رسانی روستای شباب و شله‌کش از جمله برنامه‌ی ستار محمودی در سفر یک ‌روزه در ایلام است.
سرپرست وزارت نیرو در این سفر علاوه بر دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و شرکت در جلسه شورای اداری و جشنواره شهید رجایی در نشستی به سوالات خبرنگاران هم پاسخ خواهد داد.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی * انتشار: حسن کهزادیان
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.