مرید شیخی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در پلدختراظهار داشت: امنیت شهر از مسایل مهم و در اولویت کار دستگاه قضا است و دست اندرکاران انتخابات همچنان برای برقرار آرامش مردم به شدت تلاش می کنند.

وی افزود: پلدختر محل ناامنی برای افرادی است که قصد ایجاد آشوب برای شهروندان و بی نظمی در انتخابات دارند و تا کنون در این راستا ۱۰ نفر اخلالگر از سوی دستگاه قضا دستگیر و روانه زندان شده که تا پایان انتخابات در زندان به سر می برند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی پلدخت گفت:با توجه به درگیری های اخیر که بین هواداران ۲ کاندیدا در این شهرستان پیش آمده دستگاه قضابدون اغماض در راستای اجرای عدالت و ارتقا امنیت و سلامت انتخابات با عاملان این حوادث به جدبرخورد قانونی دارد و در صدد دستگیری سایر عوامل می باشد.

وی افزود: دستگاه قضا با افرادی که به هر علت و انگیزه ای نسبت به پاره کردن بنرهای تبلیغاتی کاندیداها اقدام کنند، به منظور جلوگیری از برهم زدن نظم شهر برخورد قاطع خواهدکرد و دستور لازم  برای شناسایی این افراد صادر شده است.

شیخی به مردم هشدار داد و گفت: مردم درتبلیغات انتخاباتی تحت تاثیر احساسات قرار نگیرند و داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی این شهرستان بررفتارها و اقدام های طرفداران خود نظارت داشته باشند تا از چارچوب قانون خارج نشوند.

وی افزود: ممکن است افرادی با اهداف خاص و با سوء استفاده از تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی بخواهند باعث اخلال در نظم شوند و تنش‌هایی ایجادکنند که با آنها برخوردخواهد شد و مردم سعی کنند، احساسات خود را کنترل کنند.

دادستان پلدخترگفت:دستگاه قضا با هرگونه تخریب علیه افراد در فضای مجازی که باعث ایجاد تشنج و چالش در فضای انتخاباتی شودبرخورد و کانال مربوطه از طریق پلیس فتا مسدود خواهدشد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.