به گزارش خبرنگار ایرنا، شریف خسروی روز یکشنبه در نشست توجیهی با مسوولین ستادهای انتخاباتی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری، با اشاره به لزوم اشراف مسوولین ستادهای انتخاباتی نامزدها با قوانین انتخابات، اظهار داشت: مسوولین ستادهای نامزدها باید حفظ آرامش شهروندان را در اولویت برنامه های خود قرار دهند و مواردی همچون گذاشتن بلندگو و تجمع افراد را در درب ستادها که مانع برهم زدن آرامش شهروندان می شود را رعایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه نتیجه انتخابات باید در جهت ایجاد همگرایی و وحدت میان مردم باشد، خاطرنشان کرد: قوانین انتخابات مشخص هستند و مسوولین ستادها باید با اشراف کامل بر این قوانین آسایش مردم را در ایام تبلیغات فراهم نمایند.

فرماندار سلسله با اشاره به تعیین ۲ مسجد در شهرستان برای سخنرانی کاندیداها به منظور جلوگیری از تجمعات طرفداران نامزدها در خیابان های اصلی شهر و پیشگیری از ایجاد گره های ترافیکی به منظور حفظ آسایش شهروندان، ادامه داد: نامزدها و طرفداران آنها باید بدانند که بی قانونی و هنجارشکنی منجر به افتادن آنها از چشم مردم می شود.

وی با تاکید بر اینکه سلسله و دلفان یک حوزه انتخابیه محسوب می شوند، افزود: همه برادر هستید و یک پیکر واحد محسوب می شوید، باید با پرهیز از مسائلی همچون طایفه گرایی و جدا دانستن دو شهرستان از یکدیگر، نماینده ای را انتخاب کنید که منتخب هردو شهرستان باشد.

خسروی گفت: باید بگونه ای رفتار کنید که از شما اخلاق انتخاباتی درستی در ذهن های مردم باقی بماند. 

۲۲ نامزد در حوزه انتخابیه سلسله و دلفان تایید صلاحیت شده اند که ۱۳ نفر آنها اهل سلسله بوده و تاکنون تعداد ۹ نفر از آنها انصراف خود را اعلام کده و چهارنفر در شهرستان در عرصه رقابت باقی مانده اند.

۸۳ شعبه اخذ رای در شهرستان سلسله برای جمع آوری آرای مردم اختصاص داده شده است. 

سلسله و دلفان یک حوزه انتخابیه محسوب می شوند و به صورت مشترک یک کرسی در مجلس بهارستان دارند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.