حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: تبلیغات رسمی و قانونی انتخابات در پلدختر با بداخلاقی آغاز شد که هیچ زن و مردی نمی پذیرد که امنیت و آرامش شهرش خدشه دار شود 
وی افزود: مردم پلدختر که شهره به نجابت هستند، دوست ندارند شهرشان به عنوان هویزه ثانی که روزی قدمگاه رزمندگان همچون شهیدان همت ' باکری ، خرازی و سلیمانی بود با چالش مواجه و ناامن شود.
 امام جمعه پلدختر با بیان اینکه رای و مصوبه شورای تامین برای همه قانون و لازم الاجراست و همه باید نسبت به آن تمکین کنند افزود: از شورا ی تامین شهرستان درخواست می شود با قوت و قدرت از حقوق مردم پلدختر دفاع کند .
امام جمعه پلدختر گفت:این اطمینان را به مردم می‌دهیم که حق کسی ضایع نخواهد شد زیرا اعضای شورای تامین از نخبگان امنیتی هستند و صلاح مردم را می دانند و دنبال تفرقه نیستند.

حجت‌الاسلام موسوی یادآور شد: از ریش‌سفیدان ،معتمدان ، متنفذان و بزرگان طوایف درخواست می شود به این قضیه ورود پیدا کرده و به ارشاد و راهنمایی بپردازند که به طور قطع حرف آنها تاثیر گذار است.
 وی افزود: شورو شعور سیاسی مردم و مطالبه مقام معظم رهبری در راستای حضور حداکثری در پای صندوق های رای است ، اما نباید به وسیله عده‌ای با سوء استفاده ،موقعیت شهرستان پلدختر ناامن شود.
 امام جمعه پلدختر گفت: همه باید در تبلیغات زیر چتر جمهوری اسلامی مطیع قانون باشند و در چارچوب قانون به تبلیغات بپردازند و کاندیداها که با فرهنگ، با نجابت ، تحصیل کرده و از جنس همین مردم هستند، هواداران خود را به آرامش دعوت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.