به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ابرکوه اظهارکرد: انتخابات در ایران اسلامی و زندگی مردم جایگاه ویژه یافته و زیباترین جلوه گاه مردم سالاری دینی، عزت، افتخار و اقتدار کشور است.
وی افزود: ملت بزرگ و شایسته ایران به تبعّیت از فرامین مقام معظم رهبری باشکوه وصلابت خاصی به پای صندوق های اخذ رأی می شتابند.
حسینی ادامه داد: انتظار ما از مسئولان حفظ سلامت و امنیّت انتخابات در کشور است و نتیجه انتخابات هرچه باشد برنده و بازنده ندارد، بلکه یک برنده دارد و آن ملت ایران است .
وی گفت: بدخواهان ملت تلاش زیادی کردند تا انگیزه مردم را برای شرکت گسترده در انتخابات کاهش دهنند امّا ملت فهیم می دانند که حتی یک رای هم در استقلال و عزّت و اعتلای کشور و نظام موثر و کارگشاست.
حسینی همچنین اضافه کرد: به عزیزانی که در شورای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان انتخاب می شوند توصیه می شود به داشتن جلسات و مصوبات بسنده نکنید.
امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: مردم از شما انتظار کار وتلاش برای تعالی وپیشرفت شهر را دارند و با برنامه ریزی قبلی درمساجد حضور یابید و گزارش به مردم دهید و مردم را به فعالیتهای خود دلگرم کنید.
خطیب جمعه ابرکوه همچنین درباره سالروز آغاز محاصره اقتصادی امریکا علیه ملت ایران گفت: دولت و ملّت ما دراجرای برجام نجیبانه کمال حُسن نیت را از خود نشان دادند اما در مقابل جز بدذاتی از امریکا ندیدند.
حسینی با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهرو روز مقاومت وایثار و پیروزی افزود: مسئولان ایثار وجانفشانی رزمندگان را درعملیات فتح خرمشهر به جوانان انتقال دهند و جوانان ما باید بدانند خرمشهر به چه قیمتی آزاد شد .
امام جمعه ابرکوه در خصوص هفته میراث فرهنگی یادآور شد: با توجه به کم آبی شهرستان نمی توانیم در آینده برای رُشد شهرستان اتکاء به بخش کشاورزی سنتی داشته باشیم بلکه باید به محصولات کشاورزی با روش نوین بیاندیشیم و جهت گیری اقتصادی شهرستان را به سمت گردشگری سوق دهیم .
وی اضافه کرد: در چندسال گذشته اقدامات خوبی در زمینه توسعه صنعت گردشگری در شهرستان ابرکوه انجام و در نهایت ابرکوه جزء 14 شهر گردشگری کشور ثبت شده اما باید زیرساخت های گردشگری این شهرستان توسعه یابد .
امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: با داشتن 400 اثر تاریخی درشهرستان ابرکوه مسئولان تلاش کنند این شهرستان به عنوان قطب گردشگری در کشور جایگاهی شایسته پیدا کند .
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.
7540/ 6014/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: کاظم شاملو*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.