به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در میدان قیام بروجرد با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص اعتماد نکردن به دشمنان، اظهار داشت: مؤمنان وظیفه دارند طبق آیات قرآن به بیگانگان و دشمنان اعتماد نکنند و اگر در طول این سال‌ها به آمریکا اعتماد نکردیم مطابق آیه قرآن بوده است.

وی تصریح کرد: آمریکا برای جاسوسی کردن با ملت ایران ارتباط برقرار می‌کند و بسیاری از دشمنان و هیئت‌هایی که به ایران سفر می‌کنند برای کسب اطلاعات محرمانه و جاسوسی است.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: ملت ایران بدانند دشمنان توقع دارد تمام امتیازات را به آنها دهید و در این صورت هم راضی نخواهند شد و افراد ساده لوحی که دشمنان را دوست دارند بدانند که تا کنون نتوانسته‌اند از دشمنان اسلام و ایران تحلیل درستی داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه دشمنان قصد عقب نشینی ندارند پس ملت ایران هم نباید عقب نشینی کنند، اظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکا موضوعی تازه از سوی ملت ایران نیست بلکه این شعار برگرفته از آیات سوره منافقون بوده که البته ملت ایران نباید به این شعار اکتفا کنند و تا ریشه کن کردن دشمنان بویژه آمریکای جنایتکار که ریشه تمام فتنه‌ها است، باید بجنگند.

امام جمعه بروجرد افزود: ملت ایران بدانند اگر ایمان داشته باشند برترین ملت هستند و با ایمان داشتن پیروز میدان حق علیه باطل خواهند بود.

وی با اشاره به تقارن اربعین سردار شهید قاسم سلیمانی با یوم الله ۲۲ بهمن، تاکید کرد: سردار سلیمانی این مرد بزرگ، عارف مخلص و مجاهد به این آیات عمل می‌کرد و به اندام دشمنان لرزه می‌انداخت و دشمنان یقین داشته باشند که ۱۰۰ در صد شکست می‌خورد.

حجت الاسلام حسینی افزود: اگر ملتی در برابر دشمنان ایستادگی نکند و جنگ را به داخل بکشاند این ملت ضعیف است و این تجربه در حوزه سیاست هم قابل بیان است که ملت ایران باید مقاومت را شعار و راهبردی در مقابل دشمنان بکار ببرند تا پیروز میدان شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله بیکاری اشاره کرد و ادامه داد: از سرمایه گذاران تقاضا داریم برای ایجاد اشتغال جوانان و رفع بیکاری در شهرستان سرمایه گذاری کنند و مردم را در این شرایط بد اقتصادی حمایت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.