استاندار قزوین روز یکشنبه در مراسم افتتاح خط تولید و شامپو یک واحد تولیدی در شهر صنعتی البرز افزود: کشورهایی که علاقه‌مند اثرگذاری در منطقه هستند می‌توانند با سرمایه گذاری در ایران با ۸۵ میلیون نفر جمعیت و کشورهای پیرامون با ۴۰۰ میلیون جمعیت بر حدود ۵۰۰ میلیون نفر اثرگذاری داشته باشند.
وی گفت: ایران علاوه بر حوزه کشاورزی در حوزه صنعتی نیز ظرفیت‌های بی نظیری دارد و در حوزه معدن و صنعت هم نیروهای کارآزموده ای را تربیت کرده است که می‌توانند در تولید نقش آفرین باشند.
جمالی پور ادامه داد: نیروهای کار در ایران هم ارزان قیمت و هم متخصص و متعهد هستند و ظرفیت‌های خوبی را برای سرمایه گذاران ایرانی و کشورهای بین المللی فراهم کرده اند.
وی افزود: ایران متاسفانه چوب استقلال و استعمار ستیزی خود را می‌خورد در حالیکه جمهوری اسلامی از روز اول، سیاست خود را همکاری براساس احترام متقابل و برد برد اعلام کرده است.
جمالی پور اضافه کرد:ایران در عرصه سیاسی با همه کشورها به جز اسراییل آماده همکاری است و هیچ مشکلی با کشورهای دیگر ندارد.
استاندار قزوین ادامه داد: جمهوری اسلامی با کشورهایی که براساس احترام متقابل و احترام به ملت ایران راه همکاری را انتخاب کنند آماده همکاری است و در این زمینه از هیچ همکاری متقابل، عزتمندانه و براساس منافع مشترک خودداری نخواهد کرد.
وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی با همه تهدیداتی که برای آن از داعش و گروه‌های سلفی ایجاد کرده اند باز از امنیت بالایی برخوردار است و باید سرمایه گذاران به آنها توجه کنند.
استاندار قزوین افزود:شعار ما این است که تمام وجود خود را پای استقلال و آزادی می‌گذاریم اما زیر بار ظلم نمی‌رویم و شعار جمهوری اسلامی همکاری براساس حقوق برابر و احترام متقابل بوده است.
جمالی پور گفت: ما در جمهوری اسلامی میزبان خوبی برای سرمایه گذاران خارجی بوده ایم و برای تسهیل کار آنها و گسترش همکاری‌ها هرکاری بتوانیم انجام می‌دهیم.
وی اضافه کرد: امروز متاسفانه چهره ظالمانه‌ای از جمهوری اسلامی در دنیا نشان می‌دهند در حالیکه جمهوری اسلامی کشوری امن، مهمان نواز و دارای بسترهای مناسب برای سرمایه گذاری مشترک است.
این مسئول گفت: سفرا باید به سرمایه گذاران اطمینان دهند تا از این نفع بهره مند شوند و از ظرفیت‌های اقتصادی ایران در حوزه معدن کشاورزی صنعتی بهره ببرند.
استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی دارد.
شهر صنعتی البرز نخستین شهر صنعتی ایران بوده و در ۱۵ کیلومتری شهر قزوین واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.