حسن مروتی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: دهه فجر هر سال و حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که همه ساله پر شورتر می شود ؛ یادآور به ثمر نشستن نهضتی است که با آرمان توحید ، عدالت و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، ملتی را به خروش آورد و تاریخ را دگرگون ساخت.

وی افزود: دشمنان این نظام با وجود گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب و با بکارگیری تمام قوای شیطانی خود هنوز نتوانسته اند که مانعی در مسیر تحقق اهداف متعالی این نظام اسلامی شوند.

رئیس دانشگاه آیت الله بروجردی با بیان اینکه ؛رمز پیروزی این انقلاب وحدت است گفت: ۲۲ بهمن یادآور حضور منسجم مردم ایران برای آزادی و رهایی از  سلطه رژیم منحوس پهلوی است.

مروتی افزود:  ۲۲ بهمن ۵۷ حادثه مهم و حیرت انگیزی برای جهانیان بود، حادثه ای که از یک طرف تمام معادلات سیاسی استعمار را در ادامه سلطه و تقسیم استعماری جهان برهم زد و از طرف دیگر یکی از استوارترین رژیم های وابسته را ریشه کن کرد.

وی اظهار داشت: مردم با حضور منسجم و فعال خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ضمن تجدید میثاق با شهیدان و امام شهداء در جهت پیروی از منویات مقام عظمای ولایت و نظر به حساسیت خاص این مقطع زمانی و به پاس گرامیداشت چهلمین روز شهادت سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی و در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، یکبار دیگر  نقشه های شوم دشمنان را در نطفه خفه کردند.

رئیس دانشگاه آیت الله بروجردی اضافه کرد: مردم با این حضور فعال خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، شعله های امید را در دل مردم برای توسعه و پیشرفت در همه حوزه ها روشن و عزم مسئولین را برای خدمت به مردم دو چندان می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.