حسن رضاییان روز شنبه در دیدار با امام جمعه پلدختر که به مناسبت آغاز دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: امید است همه بتوانیم بر اساس وظیفه و تکلیف در راه تحقق و استمرار اهداف شهدا و ارزش های انقلاب گام برداشته و تلاش کنیم.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی ۴۰ سال گذشته با سختی ها، مشکلات و چالش‌های زیادی مواجه شده و استکبار جهانی با همه خباثتی که نسبت به جهان اسلام دارد به ویژه برای انقلاب اسلامی نقشههای زیادی طراحی کرده است.

فرماندار پلدختر بیان کرد: با هدایت‌ها و راهنمایی داهیانه مقام معظم رهبری، همه دلسوزان نظام و دولتمردان ،توطئه های دشمن نقش برآب شده و این انقلاب با اقتدار بیش از گذشته، مسیر خود را طی می‌کند.

وی افزود: شهرستان پلدختر بر اثر سیل فروردین ماه سال جاری سختی‌ها و مشکلات و آسیب‌های زیادی داشت که با اتکا به خداوند ، همت مدیران حمایت و همدلی مردم کار به سمت و سویی ادامه پیدا می کند که مورد قبول و منطقی تلاش ها از این پس نیز در راستای مطالبات مردم و رفع مشکلات بیشتر شود.

رضاییان، به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و یادآورشد: با توجه به فرصت کمی که تا برگزاری انتخابات باقی مانده است باید برنامه ریزی‌های منسجمی در این فرصت کم برای برگزاری این رویداد مهم در شهرستان با تلاش و همت و همکاری همه متولیان امر صورت گیرد.

وی افزود: انتخابات امانتی در دست مجریان است که همه باید با تکیه بر اعتقادات قلبی و عمل به وظایف قانونی خود با علم،  اندیشه، آگاهی و بصیرت کامل در مسیر برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند گام برداشته و امانت دار خوبی باشیم.

فرماندار پلدختر گفت: همه موظف و مکلفیم با دلسوزی این تکلیف را در جهت جذب اعتماد مردم به دور از دامن زدن به حواشی، بدون در نظر گرفتن منافع شخصی و با بی طرفی کامل به سرانجام برسانیم.

وی افزود: مجریان انتخابات باید ۲ عنصر دین داری و اخلاق مداری را در برگزاری انتخابات برای جذب حداکثری مردم رعایت کنند.

رضاییان، خطاب به اصحاب رسانه شهرستان پلدختر یادآورشد: انتظار می‌رود اصحاب رسانه شهرستان نیز با نگاهی دلسوزانه و اعتقادی با توجه به تعهد و رسالتی که بر عهده دارند در جریان انتخابات به ویژه در فضای مجازی با دوری از شائبه سازی خوراک برای رسانه‌های بیگانه تهیه نکنند.

وی، با بیان اینکه شائبه سازی باعث سلب اعتماد مردم و رواج یاس و ناامیدی می شود افزود: با توجه به حساسیت موضوع برگزاری انتخابات دوم اسفندماه رسانه ها آگاهانه قلم بزنند و تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را مد نظر داشته باشند.

فرماندار پلدختر اظهار امیدواری کرد: با توکل به خدا و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری ، دلسوزان نظام و همه خادمان با وحدت، همکاری و همیاری دلسوزانه تر مسیر توسعه و رشد و تعالی شهرستان را پیگیر شویم

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.