** پخش زنده آئین جمع خوانی قرآن کریم از سیمای مرکز ارومیه
قائم مقام مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری آئین جمع خوانی قرآن کریم در عصر روزهای ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه گفت: این آئین معنوی به طور زنده از شبکه استانی سیمای مرکز استان پخش می شود.

** امام جمعه ارومیه: انتخابات ‌اقتدار ایران اسلامی را به دنیا نشان داد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: انتخابات 29 اردیبهشت امسال، اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان داد و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، پیروز انتخابات ملت شریف ایران بودند.

** امام جمعه خوی: بی تفاوتی در برابر روزه خواری علنی عامل نزول عذاب الهی است
امام جمعه خوی گفت: بی تفاوتی در برابر روزه خواری علنی در ماه مبارک رمضان، عامل نزول عذاب الهی است و باید آحاد مسلمانان در نهی روزه خواران از این منکر اهتمام داشته باشند.

** ماه مبارک رمضان فرصت بی نظیر تمرین اخلاق اسلامی در جامعه است
امام جمعه پیرانشهر گفت: ماه مبارک رمضان، فرصت بی نظیر تمرین اخلاق اسلامی در جامعه است که باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن بهره ببریم.

** ولایت مداری مردم ایران سد محکمی در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی است
جانشین قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ولایت مداری مردم ایران اسلامی و تبعیت از فرمایش مقام معظم رهبری، سد محکمی در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی است.

** جشنواره ورزشی 'فریزبی' در ارومیه برگزار شد
جشنواره ورزشی 'فریزبی' به منظور گرامیداشت روز جهانی تلاش و با شعار 'ورزش فریزبی برای همه ' با حضور بیش از 200 نفر از علاقه مندان در ارومیه برگزار شد.

8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.