حجت الاسلام و المسلمین سید احمد شاهرخی روز شنبه در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان شاهد دخترانه خدیجه کبری گفت: امروز در این مکان  با راه امام راحل  و مجاهد خستگی ناپذیر بیعت می کنیم و با مقام معظم رهبری پیمان می بندیم چرا که ایشان پرچم بنیانگذار انقلاب را به بهترین شکل بر دوش گرفته و در مقابل استکبار جهانی قد علم کرده است.

وی افزود: دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی، از زمان، بهترین بهره را می برد وکسب توشه علمی, ذخیره معنوی و عبادی و توام شدن علم و ایمان برای دانش آموزان در این مقطع حساس از تاریخ، امری ضروری است.

وی با بیان اینکه  یادگیری، حفظ و ارایه آموخته ها به صورت شفاهی،کتبی و مهارتی با تلاش و کوشش لازم است اظهار داشت: دانش آموزان باید در چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی در مسیر تحصیل علم و دانش و معنویت و رسیدن به قله های رفیع دانش و اخلاق تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: دانش آموز موفق و در تراز انقلاب اسلامی خود را از آسیب هایی که دشمنان برنامه ریزی کردندمصون نگه دارد و در این مقطع از زمان عکس های شهیدان در مکان های آموزشی بیانگر ایثار و جانفشانی  عده ای است که  در خاک و خون غلتیدند تا دانش اموزان در محیطی امن با حجب، حیا و عفت مراحل رشد و تعالی را طی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی عنوان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی  فضای معنوی برای رشد اخلاقی و علمی دختران و بانوان فراهم شده و مربیان شما در انقلاب اسلامی قبل از شما بر صندلی دانش آموزی نشستند وبا کسب علم و دانش و معنویت امروز در خدمت شما هستند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به شعار در بهار آزادی جای شهدا خالی است یادآور شد: زمانیکه دانش آموزان با رفتار و گفتار خود راه شهدا را زنده نگه دارند جای شهدا خالی نخواهد ماند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.