حجت الاسلام و المسلمین سید احمد شاهرخی روز یکشنبه در جلسه کمیته همکاری های حوزه علمیه وآموزش و پرورش بیان کرد: سند تحول بنیادین به عنوان منشور تربیتی نظام تلقی می شود و نقطه مطلوب دانش آموزان در ان رسیدن به حیات طیبه است.

وی افزود: روحانیت و نخبگان از سالیان بسیار دور و حتی قبل از انقلاب نانوشته همکاری های زیادی در امر تعلیم و تربیت داشتند.

وی اظهار داشت: سند تحول بنیادین  مورد مطالبه مقام معظم رهبری است و هر آنچه که درتقابل این سند است که متاسفانه توسط برخی افراد پیگیری می شود را باید کنار گذاشت.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: خوشبختانه در لرستان همکاری خوبی بین حوزه های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش است که البته این تعامل ها باید کیفی سازی شوند.

وی عنوان کرد: در این راستا باید کار گروهی از نخبگان و فرزانگان حوزه، دانشگاه و آموزش و پرورش استان به منظور کیفی سازی برنامه ریزی ها و آموزش ها تشکیل و ماموریت هایی بر اساس سند تحول بنیادین در استان برای این کارگروه تعیین و مطالعات لازم در این زمینه انجام شود.

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: یافته ها و دستاوردهای علمی و ایمانی این کارگروه باید در مجاری امور تربیتی بکار گیری شود و همچنین ارتباط بین آموزش و پرورش و حلقه های صالحین ایجاد شود.

 حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی بر ضرورت آسیب شناسی ها و شناسایی نواقص و تدبیر و برنامه ریزی برای رفع مشکلات در سیستم تعلیم تربیت استان تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری نیز بر حفظ جوانان متدین و انقلابی و همچنین جذب سایر افراد جامعه تاکید دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.