به گزارش ایرنا مرتضی دهداری زاده روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت:تسهیلات خرید مسکن در مراکز استانها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار جمعیت از ۵۰ میلیون به ۸۰ میلیون برای انفرادی ها و برای زوجین از ۸۰ میلیون به ۱۶۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی گفت: در سایر شهرهای استان ۶۰میلیون انفرادی و ۱۲۰ میلیون تومان برای زوجین است که متقاضیان می‌توانند از ۴۰ میلیون تومان وام تعمیرات هم بهره مند شوند و تسهیلات پرداخت شده با بازپرداخت ۱۲ ساله با سود ۱۷.۵ درصد و تسهیلات تعمیرات پنج ساله می‌باشد.

دهداری زاده با بیان اینکه هیچگونه محدودیت برای پرداخت تسهیلات مسکن وجود ندارد و متقاضیان با اوراق گواهی حق تقدم می‌توانند استفاده کنند افزود:در راستای افزایش اثربخشی تسهیلات نسبت به ارزش املاک مسکونی بانک مسکن اقدام به افزایش حدود ۴۰ درصد تسهیلات از محل اوراق گواهی حق تقدم نموده است.

وی بیان کرد: سال گذشته هشت هزار و ۷۳۶ فقره انواع تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد. 

دهداری زاده با اشاره به اینکه بانک مسکن سه هزارو ۴۵۰ میلیارد ریال از مردم طلبکار است گفت: سال گذشته از طریق تبصره ۳۵ بخش زیادی از بخشودگی های بدهکاران تعیین تکلیف شد.

وی بیان کرد: لرستان رتبه یک مطالبات معوق در کشور را دارد همچنین در طرح میثاق برای بدهکاران در تمامی سطوح پیش بینی هایی در جهت تخفیف های چشمگیر صورت گرفته و بدهکاران تعیین تکلیف می‌شوند.

وی همچنین افزود: ۱۶۸ تخته فرش با همکاری استانداری و از طریق سامانه به سیل‌زدگان اهدا شده است.

وی گفت: ۳۶ دستگاه خودپرداز، ۱۶ دستگاه شعبه کیوسک و بیش از یکهزار و ۳۹۶ پوز در لرستان وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.