به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد شاهرخی در خطبه های نماز جمعه در مصلی الغدیر خرم آباد با اشاره به حماسه ۹دی در سال ۸۸ بیان کرد: افرادی که به جریان فتنه کمک کردند و خسارات زیادی به ملت ایران وارد کردند تقوای الهی و احکام الهی را مد نظر نداشتند.

وی اظهار داشت: در انتخابات ۸۸ افرادی که قبل از این انتخابات از مسولان بودند و از کیفیت برگزاری انتخابات آگاه بودند خواستار انتخابات مجدد شدند و مدعی ابطال انتخابات شدند.

وی ادامه داد: فردی قبل از آنکه آرا شمارش شود خود را رییس جمهور مملکت معرفی کرد و از سوی دیگر ادعای تخلف در انتخابات را مطرح کرد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به خطبه معروف مقام معظم رهبری و روشنگری ایشان در سال ۸۸ اضافه کرد: کسانی که نهادشان پاک بود یقین یافتند که ادعاهای مطرح شده نادرست بوده است.

 وی افزود: در طول ۶ ماه دیدید که چه اتفاقاتی در مملکت افتاد، خسارت‌های مالی زیادی بر مردم وارد شد و نیروهای بسیجی شهید شدند؛ در این فاصله مقام معظم رهبری و افراد بصیر و آگاه، روشنگری خود را انجام دادند.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: در این راستامردم ایران همانند  سال ۵۷ که به میدان آمدند و انقلاب را به پیروزی رساندند، در ۹ دی پرشور حضور یافتند و حماسه آفریدند و دشمن را مأیوس کردند.

وی افزود: دشمن در جریان فتنه۲ هدف داشت، یکی اینکه دولت را در دست بگیرد و دوم اینکه کشور را به آشوب و جنگ داخلی بکشاند.

وی با بیان اینکه با آگاهی مردم و روشنگری‌های فرهیختگان، دشمن به عقب رانده شد، تصریح کرد: در ۹ دی مردم لحظه و زمان را شناختند و به موقع حضور یافتند، مردم به موقع از انقلاب و فرامین رهبر انقلاب دفاع کردند.

امام جمعه خرم آباد با دعوت مردم به حضور حماسی  در مراسم روز ۹ دی در شهرها و بخش‌های استان اظهار داشت: تنها راه علاج و درمان مشکلات را بازگشت به شعارهای ابتدای انقلاب می دانم، برگردیم و این شعارهای انقلاب را اجرا و محقق کنیم.

وی با بیان اینکه ساده زیستی که در ابتدای انقلاب همه از صدر تا ذیل داشتند امروز باید دنبال کنیم ادامه داد: باید برگردیم به آن نقطه‌ای که شکاف‌های طبقاتی نبود، برگردیم به عدالتی که داشتیم.

وی گفت: اکنون ایام تصویب بودجه است، نمایندگانی که می‌خواهند در تراز انقلاب عمل کنند به استان‌های محروم توجه کنند؛ در تصویب و اختصاص بودجه به استان‌ها، مناطق کمتر توسعه یافته و دچار مشکل دیده شود.

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه الان فصل تصویب بودجه در ارتباط با حقوق‌ها و دریافتی‌ها است،افزود: باید لوایح و طرح‌هایی در مجلس در تراز انقلاب به تصویب برسد که برای مقامات تا چندین سال افزایش حقوق نباشد و این اعتبار بین طبقات محروم توزیع شود.

وی تاکید کرد: حق الزحمه سفرهای خارجی نصف یا حذف شوند، اکنون زمان توجه به اقشار فقیر است.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: پس از دیدار با رهبر انقلاب، ایشان فرمودند به وزیر صنعت در ارتباط با صنایع لرستان توصیه لازم شده است.

وی افزود:به زودی وزیر صنعت به لرستان سفر می کند و مشکلات صنایع استان را بررسی می‌ شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.