جعفر طولابی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری افزود:‌باید توجه ویژه ای به اهلیت و شایستگی سرمایه گذار شده تا اعتبارات هدر نرود و طرح در راستای تحقق اهداف قانون و دولت اجرایی شود.

وی اظهار داشت: همچنین باید مراقبت  و نظارت هادر روند مراحل اجرایی طرح ها با جدیت اعمال شود تا طرح منطبق با هدفگذاری تعیین شده، اجرا و از انحراف آن جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه خرم آباد رتبه مناسبی در جذب تسهیلات اشتغال ‍پایدار دارد گفت:‌ ۵۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب ۲۴۴ طرح برای ایجاد یکهزار  و ۲۴۳ فرصت شغلی روستایی و عشایری در شهرستان پرداخت شده است.

فرماندار خرم آباد با تاکید بر اینکه اجرای طرح های بزرگ به دلیل توسعه پایدار و رونق تولید باید در اولویت قرار گیرد ادامه داد: همچنین ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای ایجاد ۳۴۱ شغل مددجویان نهادهای حمایتی به ۲۷۷ طرح پرداخت شد.

طولابی گفت:‌خرم آباد ظرفیت های بزرگی دارد و تسهیلات اشتغالزایی باید متناسب با این ظرفیت ها و نیاز شهرستان مصوب شود تا اقدام عملی در راستای تقویت اقتصاد  و رفع مشکلات صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه عملکرد دستگاهها و بانک ها در خصوص اشتغالزایی ارزیابی می شود افزود: ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار شناور در این بخش مصوب شده که مدیران باید تلاش خود را برای جذب حداکثری این رقم مضاعف کرده و طرح های نیمه تمام و خسارتی سیل را در اولویت قرار دهند.

وی تاکید کرد: طرح هایی که پیشرفت آن متناسب با تسهیلات پرداخت شده نباشد بررسی شده و چناچنه احساس شود سرمایه گذار به دنبال اجرای آن نیست توسط دولت تعیین تکلیف خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.