قاسم ولیزاده روز چهارشنبه در آئین بهره برداری از ۲ مدرسه در شهر معمولان گفت: امروز توسعه اجتماعی یک اصل اساسی است که در کشور ما هم توجه ویژه ای به آن می شود و این توسعه در قالب مشارکت اجتماعی معنا پیدا می کند.
وی با بیان اینکه این مهم در جامعه ما بدلیل وجود مسائل اعتقادی بسیار قوی است افزود: اگر افراد جامعه بدون اجبار در بحران ها حاضر شوند آن جامعه به معنای واقعی به مشارکت اجتماعی رسیده است.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان نیز با بیان اینکه ۲هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال برای ساخت مدارس ۳ استان سیلزده کشور از طرف خیران اختصاص یافت گفت: امروز آموزش و پرورش اولویت اصلی همه مسئولان نظام است به طوریکه ۱۰ روز پس از سیل اخیر در استان تحصیل هیچ دانش آموزی متوقف نشد و این مهم تنها با تلاش همگانی مقدور بود.

رضا زینی وند مقدم افزود: در مناطق کمتر توسعه یافته در زمان بحران تهیه خوراک و پوشاک در اولویت قرار دارد این در حالیست که در کشورهای توسعه یافته، کارهای زیربنایی نظیر آموزش در کنار موارد یاد شده جزو اولویت هاست.
وی افزود: در سیل اخیر همین عزم و اراده بخوبی دیده شد و رهبر معظم انقلاب بر اینکه هیچ دانش آموزی باز نماند تاکید فراوان شد.
زینی وند مقدم گفت: مدرسه تک کلاسه روستای محمد آباد معمولان  با مساحت ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۳ میلیارد ریال و همچنین مدرسه ۳کلاسه در شهر معمولان با مساحت ۶۰۰ متر مربع و اعتبار هشت میلیارد ریال با مشارکت بانک دی افتتاح شد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.