حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی هیات های اجرایی ،نظارت و بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: خود باوری، خدا باوری و مردم باوری مولفه های برگزاری یک انتخابات صحیح و سالم هستند.

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات سالم، عوامل اجرایی این عرصه را امین‌الله نامید و ادامه داد:‌ دست اندرکاران این رویداد بزرگ باید با صیانت از آراء مردم، اهتمام لازم را داشته باشند تا امانتداری به خوبی رعایت شود.

وی تصریح کرد: مسوولان و اعضای هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی در مراحل مختلف انقلاب افتخارآفرین بوده اند و در دوره های مختلف بار امانت الهی در عرصه هایی همچون  دفاع مقدس، تولید و اشتغال را به خوبی حفظ کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی گفت: در عرصه انتخابات نیز که مظهر خود باوری، مردم باوری و خدا باوری است  و با مهر قانون و حضور پرشور مردم برگزار خواهد شد،  مدال امین الله بودن بر سینه مجریان انتخابات خواهد درخشید.
وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی بر پایه انتخابات پایه گذاری شده ادامه داد: اجرای صحیح و قانونمند مایه عزت و افزایش شرف اسلامی است و با گذشت ۴۰ سال از انقلاب، انتظار می رود انتخاباتی مقتدر، شفاف و قانونمند در استان برگزار شود.

در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴۰۸ نفر برای نمایندگی مردم لرستان ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۴ نفر انصراف دادند، ۲۶ نفر معادل ۶ درصد رد صلاحیت و  ۳۶۸ داوطلب تایید صلاحیت شدند.

لرستان با هفت حوزه انتخابیه دارای ۹ نماینده در خانه ملت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.