غلامعباس نصراله زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون ۶ هزار درخواست الکترونیکی متقاضیان در کمیته امداد لرستان به ثبت رسیده است که  شهرستان بروجرد با ۲ هزار و ۶۰۰ درخواست و ارائه هزار و ۶۰۰ خدمت منجر به نتیجه در صدر خدمات الکترونیکی استان قرار دارد.

وی افزود: هم اکنون ۳۴ خدمت حمایتی ویژه مددجویان به شیوه الکترونیکی  ارائه می شود که از جمله این خدمات شامل درخواست وام، کمک‌هزینه ازدواج، کمک‌های موردی، کمک‌هزینه خدمات تحصیلی، خدمات نظام‌وظیفه، تسهیلات مهاجرت به روستا، خدمات مسکن، خدمات انشعاب و تسهیلات شهرداری، خدمات درمانی، خدمات مشاوره و خدمات اشتغال است.

نصراله زاده بیان کرد: مددجویان می‌توانند برای دریافت خدمات از این نهاد به شیوه اینترنتی به سایت الکترونیکی e.emdad.ir مراجعه کنند و از خدمات ذکر شده از طریق سایت اقدام کنند.

مدیربرنامه ریزی و فناوری کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان اضافه کرد: کاهش مراجعه حضوری مددجویان، صرفه جویی در هزینه ایاب و ذهاب، افزایش ضریب دقت، اجرای عدالت، کاهش مدت زمان رسیدگی و اولویت دادن به درخواست های غیرحضوری از مزایای این طرح است.

هم اکنون هشت هزار و ۹۴۲ خانوار با جمعیت چهارده هزار و۹۹۳ نفر مددجوی معیشت بگیر و یک هزار و ۵۰۰ خانوار با جمعیت سه هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات کمیته امداد  در شهرستان بروجرد بهره مند هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.