به گزارش خبرنگار ایرنا، شریف خسروی شامگاه دوشنبه در جلسه شبکه بهداشت و درمان شهرستان، با اشاره به جمعیت بیش از ۷۵ هزار نفری سلسله و حجم بالای مراجعات به تنها بیمارستان دولتی شهرستان افزود: شبکه بهداشت و درمان باید نسبت به افزایش تعداد پزشکان جهت رفاه حال شهروندان و خدمت رسانی مطلوب اقدام نماید.

وی اظهار داشت: کمبود پزشکان اورژانس یکی از دغدغه های مردم شهرستان است چرا که در برخی ساعات و بخصوص روزهای تعطیل، تعداد مراجعان افزایش می یابد و کمبود پزشک در روند ویزیت بیماران مشکل ایجاد می کند.

فرماندار سلسله بر لزوم فراهم کردن داروها و تجهیزات مورد نیاز پزشکان بیمارستان تاکید کرد و گفت: خروجی سیستم باید منجر به رضایت مندی بیماران و مردم شهرستان شود.

خسروی خاطرنشان کرد: تضمین سلامت مردم و افزایش خدمات بهداشتی و درمانی ماموریت مهمی است و این امر تنها در سایه وحدت، همدلی، شناسایی ظرفیت ها و کمک به توسعه و رشد آنها میسر است.

وی ادامه داد: اگر در محیط کاری، اتحاد و همدلی در بین مجموعه وجود داشته باشد خروجی کار در راستای افزایش خدمت رسانی به مردم، رشد فزاینده ای خواهد داشت.

وی لازمه پویایی هر سیستمی را نقد آزاد دانست و گفت: کارکنان باید کمبودها و مشکلات موجود را نقد کنند و مسئولان ذیربط نیز باید قدرت نقدپذیری خود را افزایش دهند تا منجر به بالندگی و رشد مجموعه شود. 

در این جلسه پزشکان بیمارستان مهمترین مسائل، مشکلات و انتقادات حوزه کاری خود را مطرح و خواستار برطرف شدن آنها شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.