به گزارش ایرنا، محمدتقی نظرپور روز چهارشنبه در آیین افتتاح ۲ طرح عمرانی در دانشگاه ایت الله بروجردی (ره) اظهار داشت: دانشگاه‏‎های نسل اول آموزشی، نسل دوم پژوهشی و نسل سوم کارآفرین هستند

وی با تاکید بر استفاده از جوانان در پست های مدیریت افزود: جوانان مانند تیر در کمان هستند که می توانند در کارها به هدفهای بزرگ برسند.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: دانشگاه آیت الله بروجردی در دهه دوم تاسیس است دانشگاه ها از نسل اول تا دوم سالها طول می کشد.

نظر پور اضافه کرد: لقب دانشگاه آیت الله بروجردی باید دانشگاه سبز باشد و اقدامات خوبی برای این منظور شده از جمله توسعه فضای سبز و اجرای طرح تصفیه فاضلاب که نشان دهنده توجه به محیط زیست است.

وی تاکید کرد: مدیریت سبز امروز پیشرفت خوبی دارد و نهادینه شده است باید انرژی مصرفی در ساخت و سازهای جدید به حداقل برسد و باید دانشگاه آیت الله بروجردی در حوزه مدیریت سبز گامهای مهمی را بردارد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یادآور شد: اجرای طرح جامع دانشگاه از نظر آموزشی و پژوهشی بسیار اهمیت دارد و باید نقاط کلیدی در این راستا رعایت شود تا در افق ۱۴۰۰ شاهد ارتقا دانشگاه باشیم.

نظر پور گفت: وظیفه دانشگاه آموزش و پژوهش است و این یک اصل برای ارتقا است.

وی افزود: در هفته پژوهش دستاوردهای دانشگاههای مختلف کشور به نمایش گذاشته شد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: باید از تحریم ها به عنوان یک فرصت استفاده کرد و امروز شرکت های دانش بنیان می توانند از توانایی های خود برای پیشرفت کشور استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، محمد تقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  روز سه شنبه برای شرکت در آیین بهره برداری و همچنین نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه آیت الله بروجردی به این شهرستان سفر کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.