به گزارش ایرنا خسرو عزیزی چهارشنبه در آیین تکریم و تجلیل از پژوهشگران برتر استان که در دانشگاه لرستان برگزار شد گفت: پژوهش اگر مشکل جامعه را حل نکند استفاده از آن نهایتا به محیط دانشگاهی محدود می شود بنابراین باید اثر بخش و تقاضامحور باشد.
وی به فعالیت های صورت گرفته در هفته پژوهش اشاره کرد و گفت: این هفته با هدف تجلیل و تکریم پژوهشگران است که برنامه هایی از جمله آئین زنگ پژوهش مدارس، جشنواره پژوهشگران برتر دانش آموزی و نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی با نام فن بازار از برنامه های این هفته بود.‌
عزیزی با اشاره به بحث دانشگاه جامعه محور اظهار داشت: دانشگاه ها آماده اند کمک حال و  بازوی توانمند دستگاه های اجرایی باشند چرا که پا به کارترین و ارزانترین و در عین حال اثرگذارترین نیروی انسانی دانشجویان هستند.
وی ادامه داد: از مدیران و بخش خصوصی تقاضا دارم در راستای نهادینه شدن ارتباط دانشگاه با جامعه و دستگاه های اداری تلاش بیشتری انجام دهند.
عزیزی اظهار داشت: اگر میخواهیم مشکل آسیب های بزرگ اجتماعی از جمله اعتیاد ریشه کن شود بهره گیری از توانمندی های دانشگاه بهترین و کم هزینه ترین راه پیش رو خواهد بود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.