به گزارش ایرنا، سیدموسی خادمی روز شنبه در دیدار با اعضای خانه احزاب افزود:‌ افراد کمی در انتخابات، شائبه تقلب و دزدی آرا را ایجاد و فضا را ملتهب می کنند.

وی اظهار داشت: این افراد باور ندارند استاندار، معاون وی و سایر مسئوولان بی طرف هستند چراکه خودشان  این اصل را رعایت نکرده و گمان می کنند ما به هرکه سلام کردیم می خواهیم کاری برایش انجام دهیم که این تعداد خاص را باید مدیریت و حذف کرد.

استاندار لرستان اضافه کرد: همچنین در اطلاع رسانی و پاسخ دهی تاحدودی ضعیف هستیم اما در انتخابات اینطور نخواهد بود به سرعت واکنش  و پاسخ می دهیم و با افراد شایعه پرداز  برخورد می کنیم.

خادمی افزود: کمیته حقوقی  انتخابات باید با قدرت فعال شود و چنانچه فردی کوچکترین تهمتی بزند به شدت برخورد  و شکایت می کنیم چراکه این اظهارنظرهای بیهوده و شایعات در فضای جامعه منتشر و موجب التهاب می شود.

وی ادامه داد:‌ باید انتخابات را خوب برگزار کنیم و چهره واقعی استان را نشان دهیم نه چهره ای که برخی درست کرده اند که در این راه نیازمند کمک احزاب هستیم.

وی گفت:‌ برگزاری بی طرفانه انتخابات در لرستان هنرمندانه است چراکه با توجه به فضای طایفه ای و عشیره ای در این منطقه، بسیاری ازنزدیکان و اقوام مجریان انتخابات جزء داوطلبان هستند و بی طرف بودن مجریان و ناظران، یک هنر است.

استاندار لرستان همدلی احزاب در عین رقابت را بسیار مهم دانست و گفت:‌ترویج این رفتار در جامعه، منجر به توسعه یافتگی می شود و الگوی دوستی در عین اختلاف سلیقه، میان مردم جاری خواهد شد.

خادمی پیشنهاد داد: احزاب چند میز شهرستانی تشکیل دهند و با تحلیل شرایط، مشکلات انتخابات گذشته، دلایل بروز آسیب ها و راهکارهای رفع آن را تا ۱۰ روز آینده به صورت یک تحلیل کارشناسی شده ارائه  کنند.

لرستان ۹ نماینده در خانه ملت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.