غلامرضا کیانی روز چهارشنبه در حاشیه دومین همایش ملی آسیب شناسی آموزش زبان های خارجی در ایران طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا در سبزوار افزود: فرهنگیان و جامعه دانشگاهی به عنوان مراجع فکری جامعه باید با تبلیغ عقلانیت و فرصت گفت و گو زمینه انتخاب اصلح را برای مردم فراهم کنند.
وی اظهار کرد: هر چه مشارکت مردم در عرصه انتخابات بیشتر باشد دولت با پشتوانه قدرتمندتر تشکیل می شود که این امر کارآمدی، قوت و توانمندی دولت را در حل مشکلات جامعه افزایش می دهد.
وی گفت: در حالی که دشمنان خارجی تلاش می کنند مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهند، مشارکت حداکثری بار دیگر دست دشمن را از دخالت در امور نظام کوتاه می کند.
کیانی افزود: سند راهبردی دانشگاه فرهنگیان به تصویب هیات امنای این دانشگاه رسیده و دانشگاه فرهنگیان به عنوان تنها مرجع تربیت معلم با مدیریت، نظارت و سیاستگذاری متمرکز نیروی مورد نیاز را تامین می کند.
وی ادامه داد: معلمان جدید در آموزش و پرورش از میان دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان دانشگاه ها پس از قبولی آنان در آزمون های دوره یک ساله مهارت آموزی انتخاب می شوند.
وی گفت: هم اکنون 60 هزار دانشجو در دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان مشغول تحصیل هستند که طبق برنامه ریزی باید در سال 1400 به 78 هزار دانشجو برسند.
همایش ملی آسیب شناسی آموزش زبان های خارجی در ایران که امروز در دانشگاه حکیم سبزواری شهرستان سبزوار آغاز شده است تا فردا ادامه دارد.
8145/7500/ 6053 خبرنگار: حمیددلاوری هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.