به گزارش خبرآنلاین لرستان ، اسلام خواه در این بازدید پس از حضور در جمع مددجویان گفت: تلاش برای پیشبرد اهداف تربیتی و آموزشی و توجه به زندانیان بعنوان قشر آسیب پذیر جامعه را لازم دانسته و آنرا از مهمترین وظایف محوله کادکنتن زندانها دانست.

سرپرست زندان های لرستان ایجاد روحیه و ارتقای سطح نشاط در بین مددجویان را نیز ، از مهمترین مسائل بیان کرد و اظهارداشت : باید تا جایی که  امکان دارد با برنامه های فرهنگی مذهبی ورزشی و تفریحی دوران بازسازی اجتماعی مددجویان را فراهم سازیم.

وی در این بازدید به سرکشی از قسمتهای مختلف کانون و بازدید از اندرزگاه نسوان و دیدار چهره به چهره با مددجویان پرداخت.

اسلام خواه در ادامه بازدید و در جمع مددجویان ، تلاش برای پیشبرد اهداف تربیتی و آموزشی و توجه به این قشر آسیب پذیر را لازم دانست.

تاکید بر ایجاد روحیه و نشاط در بین مددجویان در زندانها

سرپرست زندان های استان ایجاد روحیه و نشاط در بین مددجویان در زندانها را از مهمترین مسائل بیان کرد و اظهارداشت: باید تا جایی که  امکان دارد با برنامه های فرهنگی مذهبی ورزشی و تفریحی دوران بازسازی اجتماعی ایشان را فراهم سازیم.

وی  در ادامه پس از گفتگو با مددجویان و استماع سخنان آنان از خوابگاهها و دیگر اماکن زندان بازدید و سپس  با حضور در دفتر ریاست کانون به بررسی مسائل و برنامه های این مجموعه نمود.

در این بازدیدبهلولی رئیس کانون اصلاح و تربیت لرستان نیز به بیان گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در این مرکز پرداخت.

وی  در ادامه پس از گفتگو با مددجویان و استماع سخنان آنان از خوابگاهها و دیگر اماکن زندان بازدید و سپس  با حضور در دفتر ریاست کانون به بررسی مسائل و برنامه های این مجموعه پرداخت.

بیان گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته

در این بازدیدبهلولی رئیس کانون اصلاح و تربیت لرستان نیز به بیان گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در این مرکز پرداخت.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1296779
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.