به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ساعتی پیش محمود ثمینی در همایش رابطین پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی استان در سالن همایش‌های استانداری لرستان گفت: اگر در تمام زمینه ها به مطالب آموزشی حوزه پدافند غیرعامل توجه کنیم بسیاری از دغدغه ها برطرف می شود.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب با تلاش جهاد سازندگی روستاها و مناطق محروم به رغم وجود بسیاری از مشکلات و موانع اما از امکانات، زیرساخت ها  و طرح های عمرانی برخوردار شدند که در آن موقع هدف دولت خدمات دهی به روستاها بود و به تهدیدات پس از آن توجه نشد. 

پدافند غیرعامل به دستور مقام معظم رهبری ایجاد شد

ثمینی با بیان اینکه  پدافند غیرعامل به دستور مقام معظم رهبری ایجاد شد اظهار داشت: بسیاری از موارد که به امنیت جامعه مربوط می شود باید در دستور کار قرار گرفته و همگانی شود.

معاون سیاسی استاندار لرستان گفت: اطلاعات در این راستا باید به جامعه و مناطق محروم منتقل شود تا مردم در برابر تهدیدات آمادگی لازم را داشته باشند چرا که از این طریق مسئله بحران، مدیریت می شود.

ثمینی بیان کرد: آموزش های لازم در حوزه پدافند غیرعامل از مدارس باید شروع شود و والدین هم باید این آموزش ها را فرا گیرند.

وی اظهار کرد: آموزش و اطلاع رسانی و همچنین رزمایش ها در حوزه پدافند غیرعامل باید استمراریابد تا کشور ایمنی و آمادگی لازم در مقابله با تهدیدات را داشته باشد.

در پایان از دستگاه های اجرایی برتر حوزه پدافند غیرعامل لرستان تجلیل شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1296415
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.